dilluns, 14 d’abril de 2008

DE NOVA YORK A GIRONA


L'atleta Franquesí a 4 el km, Toni Flores, es va presentar a Girona perdisputar la cursa de 10 km que es feia a la mateixa ciutat. Desde l'once deNovembre que va competir a la marató de Nova York, no ha pogut gaudir finsel día d'avuí cap cursa, a causa de diferents problemes d'enfermetats,lesions, total quatre mesos entrenant a mig gas, fins fa tres setmanes, onja pot fer entrenos de més consistència i asimilant-los correctament perestar el més capdavant possible de qualsevol cursa. La carrera es va disputar amb una calor considerable, amb un terreny bastantplaner. Era una carrera per l'atleta franquesí, més que competitiva, la vafer servir per entrar en competició paulatinament.Fins el km 2 anava en el grup capdavanter, però a partir d'aquí va tenir quebaixar el ritme de cursa rumiant que aquell no era el seu objectiu, i quecom li va marcar el seu mister, Jaume Aragonès, l'important era acabar ambbones sensacions. Al final uns pobres 35 minuts 19 segons, i una 16ª posicióamb trofeig per categoria inclòs, van fer que l'atleta franquesí comenci aprepar per fer pista el proper estiu i tenim el repte de fer 2 hores 33minuts a la propera marató que té pensat fer Hamburg (Alemanya), el próxim2009.

11 comentaris:

  1. Es una alegria volver a ver que hablamos de Toni por sus éxitos y no por sus lesiones. Me alegro mucho por tí que hayas vuelto como atleta, los que te conocemos sabemos lo importante que es para tí volver a competir y estar otra vez en la picota. Ahora a empezar a disfrutar de tus exitos que seguro que pronto llegarán.

    ResponElimina
  2. Me sumo al comentario de Luis, ya te lo he dicho por tel. me alegro de volver a leer tus crónicas, y que sigas recogiendo trofeos, felicidades.

    ResponElimina
  3. TONI ME ALEGRO MUCHO DE QUE VUELVAS A ESTAR AHI EN LA BRECHA DONDE ES TU SITIO,ESTOY SEGURO QUE VAMOS A OIR HABLAR DE TI Y MUY POSITIVO FELIZIDADES AMIGO TONI.

    ResponElimina
  4. Toni muchas felecidades por tu
    regreso de nuevo a las cursas
    como siempre en tu line.
    Un saludo

    Frenando

    ResponElimina
  5. Toni, la pregunta ha sido!! Porqué no viniste ayer?? claro que no sabia de tú éxito en Girona jeje.

    Ahora rectifico, muxisimas felicidades i espero verte de nuevo entre nosotros.

    ResponElimina
  6. Me alegro un montón que hayas reanudado tu agenda deportiva.Y lo más importante: que estés bien.

    Ayer yo también pregunté por ti. Siempre has apoyado la sección femenina.Queda disculpada tu ausencia por un motivo así.

    Enhorabuena.

    ResponElimina
  7. Muchas gracias a todos por vuestros animos,de todas maneras tenemos a un miembro del equipo,Miguel Cabezas, que lo esta pasando realmente mal y desde aqui le vamos a dedicar una pronta recuperacion,para que muy pronto vuelva a estar en la linia de salida de alguna carrera junto a todos nosotros.Animo Miguel!

    ResponElimina
  8. Veo que ya ha vuelto el fiéra y esto quiera decir que hay que ponerse las pilas,porque sino,nos la pondra él(Toni).
    Que tengas una rapida recuperacion Miguel.

    ResponElimina
  9. L'atleta franquesí ha patit un calvari aquest mesos, però jo no havia conegut a ningú que tingués la seva força de voluntat per superar les adversitats.

    Si els jugadors del Barça possessin només una quarta part de les ganes que posa ell, ja hauríem guanyat 2 Champions, 4 lligues i 10 copes del rei cada any.

    ResponElimina
  10. MUCHAS FELICIDADES POR TODO LO BUENO QUE SEGURO TE HA DE TRAER LA VIDA.(GESAB-MICROC-PUNTIBLOND)

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.