dimarts, 21 d’octubre de 2008

10.000 de Sabadell


Diumenge dia 19/10/08 va tenir lloc la XVII Cursa Popular del CN Sabadell. Allà es van desplaçar una representació de 10 atletes del nostre club. A les 10h es va produir la sortida des de les mateixes instal.lacions del club a la Plaça Mar. El recorregut ,100% en asfalt, tenia lloc pels carrers més centrics de la ciutat. Destaquem la pujada de la gran via dues vegades i la baixada i pujada de la rambla fins la via massagué. Pel que fa als resultats, Luis Moreno va quedar molt satisfet amb 35:09´´, seguit de: Miguel Clapès 39:31´´, Joan Farrés 39:54´´ i Pepe Fuentes 41:35´´Abel Santos 51:59''.
La primera de les nostres fèmines en arribar va ser la Carme Llorente amb 51:28, seguida de la Carme Colomer 53:35´´. La Júlia va fer 55:49´´, la Conxita 59:04´´i la Gracia i l´Anna 59:45.´´. Esperem que hi hagi més curses amb tanta participació del nostre grup.

9 comentaris:

  1. Va fer bon dia i bona temperatura per a córrer. Llàstima que el recorregut no em va agradar. Bona feina companys/es!

    ResponElimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Oleeee!! Es la 1ª vez q se ve en el blog más participación de feminas, eso es buena señal.

    Lo mejor de la cursa es, q un compañero tuyo te diga Animo campeona!! parece q las piernas corren más (por la motivación) me imagino.

    Felicidades a todos y como no, a mis compis de equipo.

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats a tothom pel seu temps. Ara, a per la propera.

    ResponElimina
  5. De fotos com aquesta no se'n veuen sovint. A veure si n'augmentem el volum.
    Un suggeriment: a veure si alguna noia s'anima a les 24 hores de Can Dragó. De moment estic jo sola apuntada.

    ResponElimina
  6. Felicidades a todos los miembros del equipo que tanto por cantidad y calidad ,hicieron que el nombre del club subiera un escalafon.

    ResponElimina
  7. Deportivamente hablando: fatal, no pude cojer buen ritmo no me gustó el recorrido, los kms mal marcados, se rumorea que habian mas de 200mts de mas por lo que los que hicieron tiempazo aun habria que quitarle algunos segundos.
    Extradeportivamente hablando: encantado de acompañar a mis copañeros por un tour por Sabadell, y la tertulia de despues de comer que no tiene desperdicio.

    ResponElimina
  8. Personalmente estoy contento con el resultado, también muy contento con el resultado de Julia que bajó 5 minutos su marca en 10.000 creo que es un éxito para la poca dedicación, darle ánimos a Gracia que séguro que el próximo día se encontrará mejor, y como bien dice Pepe, las risas y la tertulia de después de la comida lo mejor del día.

    ResponElimina
  9. Molt bona participació de grup, de club!!

    Enhorabona a la Julia sobretot, per la seva gran millora en el 10000!!

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.