dissabte, 3 de gener del 2009

Sant Silvestre 2008




El 31 de desembre es va disputar com cada any la cursa de la sant silvestre a moltes poblacions de Catalunya i de tota Espanya.
A Madrid el C.A. A 4 el km va tenir tres participants: Pedro Parra, Antonio Membrive i Carme Llorente. Una cursa amb més de 30.000 corredors i amb molt de públic als carrers animant. Pedro i Antonio van fer un temps de 48'30'' i la Carme 58'10''. En aquesta cursa amb tanta participació és molt complicat correr, i el més important es gaudir de la gran festa de cap d'any.
A Barcelona es va disputar, un altre edició de la cursa dels nassos, per un recorregut molt ràpid, amb una gran participació del C.A.A 4 el km, 13 participants, 9 representans masculins i 4 femenins.
Va haver-hi magnifics resultats individuals, Jaume Aragones amb un temps de 32'14'' va aconseguir la primera possició en categoria MD, el seu company de fatigues va fer marca personal amb un temps de 32'31'' seguit de Luis Moreno que també va fer marca personal amb un temps de 33'21''. Després va arrivar Eulogio Garcia amb un temps de 34'22''. Joan Farres també va aconseguir marca personal, 37'30''. Miquel Clapes 37'59, Pepe Fuentes 39'12, Javier Cervera 40'14'' i Santi Carreras 43'05''.
La secció femenina va arrivar totes juntes amb un temps de 58'32'', Pilar teres, Julia Rodriguez, Conxita Bohorquez i Maria Carme Colomer.

10 comentaris:

  1. A la cursa dels nassos viurem un nou enfrontament Toni-Jaume.Però l'Eulogio i el Pep si finalment decideix de córrer, poden donar la sorpresa, ja que estan entrenant molt bé darrerament.

    Qui més del club correrà la darrera cursa de l'any ?

    ResponElimina
  2. Que yo sepa van:
    Joan Farres, Miquel Clapes, Juanma, Pepe Fuentes, Santi Carreras, Javi Cervera, Julia Rodriguez y Luis Moreno, aparte me parece que va alguna chica más.
    Pedro, Antonio, Anna y Carme se van hacer la Sant Silvestre Vallecana.

    ResponElimina
  3. Nosotras tambien vamos a la San Silvestre de Barcelona somos la Carmen Colomer, Pilar y yo la Conxita, aprovecho esta pagina para felicitaros las fiestas y que entreis en el proximo año con buen pie si puede ser corriendo¡¡jeje¡¡.

    ResponElimina
  4. Tinc entès que hem quedat a les 14:30 al gimnas oi? Si ve algu de Granollers, creieu que podíem fer una segona parada davant del Midas?

    ResponElimina
  5. Davant del Midas a les 15h.

    ResponElimina
  6. 14.45 parquin les franqueses

    ResponElimina
  7. felicitats a tots per els vostres resultats a la S.S 2008!!

    I molt bon any 2009!!! per tothóm!!

    Un saludo and enjoy it.

    ResponElimina
  8. Felicitar a todos el año nuevo y felicitar a Jaume por su carrerón, primero de la categoria y 32'15 aunque creo que tenia en las piernas bajar de 32'. Tambien felicidades a Toni por su marca y a Joan que este año está que se sale, no respetó ni a su compañero de fatigas, Miquel. Para mi amigo Pepito decirle que creo que puede bajar de 38'30 pero tiene que creerselo.

    Mencion aparte para la sección femenina que hicieron piña y llegaron todas juntas, pero aun así bajaron de la hora.

    ResponElimina
  9. Ante todo feliz año 2009 a todos los socios,simpatizantes y corredores del club a4elkm,y felicitar a quien tuvo la oportunidad de despedir el año corriendo,y sobretodo muy contento por ver la reentre de Pedro,en feudo merengue,enhorabuena Pedro.
    A titulo personal,esta carrera no era el objetivo del año,por lo tanto me falto la motivacion para rebajar mi marca personal,pero mi mas sinceras felicitaciones quien la consiguio, como no, mencion especial a Jaume que el dia 14 de Enero tiene que recoger el premio como primer veterano,en una carrera que precisamente,habia un cartel de lujo.

    ResponElimina
  10. FELIZ 2009 A TODOS,enhorabuena a todos los compañeros y compañeras que participaron en la s.s de barcelona mencion especial a luis por su gran progresion que esta teniedo y ese tiempazo que hizo,y como no a JAUME por ese primer puesto de su categoria y el buen crono que hizo *felicidades*

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.