diumenge, 15 de novembre de 2009

Setmana 1 - Entrena amb A4elkm la mitja de Granollers

Ja us podeu posar les piles, que ja teniu la primera setmana d'entrenaments:


( clica sobre la imatge per veure el pla més gran )

I recordeu que si teniu cap dubte, podeu consultar el que volgueu que us intentarem assesorar el millor que puguem.

12 comentaris:

  1. hola soc david de cardedeu tinc al deumil 38min i a mitja 1h 25 quin entrenament recomaneu

    ResponElimina
  2. David,

    Tot depèn dels anys que portis entrenant i de l'entrenament que hagis fet fins ara.

    Segurament l'entrenament d'iniciats et vingui una mica curt i el d'avançats sigui massa dur. Pots fer el d'iniciats però l'entrenament de diumenge fes el de avançats.

    Explica'ns una mica més la teva història atlètica i et podrem assessorar millor.

    ResponElimina
  3. Hola soc un corredor, que he estat fent un planning de 10 setmanes, per la behobia a ritme de 4'40, en mitja tinc 1h 39'i en 10 mil 43'.

    M'agradaria sapiguer si puc començar ja el vostre planing o tinc que esperar.

    Tinc ganes d'aconseguir fer la mitja a 4'35-4'30, quin m'aconselleu? i si em podeu dir quins serian els meus ritmes en c.c suau, ritme mig, c.c. i les series de 1.000.

    Moltes gràcies per la vostre ajuda.

    ResponElimina
  4. Hola Xavi,

    Et responc el mateix que al davidmarathoner; tot depèn dels anys que portis entrenant.

    El planning ja el pots començar a partir d'aquesta setmana.

    Normalment hauries de fer el planning dels iniciats.

    No m'agrada parlar de ritmes sinó de sensacions; el ritme de cursa contínua ha de ser un ritme que et permeti xerrar mentre corres. El del ritme mig, parlar només una mica o a estones, i el del ritme fort, només dir paraules.

    Les sèries les has de fer sempre de menys a més, de forma que sempre tinguis la sensació que n'hauries pogut fer una de més.

    És important que les facis sempre al mateix circuit i puguis agafar referències respecte a anteriors entrenaments.

    Pensa que no són sèries d'un migfondista i per tant és un entrenament de qualitat però no és un entrenament en el que t'hagis de buidar. Això ho deixem pel dia de la competició.

    ResponElimina
  5. Personalment no coneixo al David,pero a Xavi13 ens el trobem molts cops a les pistes fen series amb el seu company de fatigues Javi.
    Xavi13 i Javi,no se quin es l'entreno que us toca el proper dimecres,pero si voleu tots dos,el proper dimecres farem uns canvis darrera de les pistes ,en el circuit de cross,a les 8,30 començen,i segur hi ha gent que us tiri i tirar d'ells ,Xavi Roca,LLuis,Jordi Cuenca,Pep,Jaume,Eulogio,Pepe?,un servidor,i vosaltres dos si veniu,us esperem.
    Dona goig ,veure aquest bloc parlar unica i exclusivament d'atletisme.

    ResponElimina
  6. Bon dia,
    En primer lloc agrair d’invitació d’en Toni pels canvis de dimecres, però com saps de moment no tinc objectiu, faré la (1ª) Matagalls, i després si que començaré a preparar la Mitja amb vistes a la marató, però abans de dir que no, espero que el company Xavi13 contesti, ja que estic entrenant amb ell per que no se li faci monòton i de pas també sigui dit agafant sensacions, ell vol baixar la marca dels 10km a la Jean Bouin, per dimecres teníem previst fer escalfament, 30’ R4’20’’, descarrega i estiraments.
    Donar-vos les gracies pel tracte que ens dispenseu.

    ResponElimina
  7. Jaume te explico una mica la meva historia sempre e fet esport concretament futbol, fa cinc anys que em dedico al corre normalment entreno uns 4-6 dies a la setmana depen que prepari faig uns 60-80km
    a la setmana al juny,juliol i part d´agost vaig esta parat per una fascitis al final agost ja vaig tornar a correr a la mercé ja vaig fer un 38 fins ara que vaig entrenant 5 dies a la setmana

    ResponElimina
  8. Jaume moltes gràcies per els teus consells, de totes maneres em costa guiarme per les sensacions, es per això que t'avanço els meus ritmes d'entrenament a veure si et semblen correctes.

    Quant em parles de poder parlar vaig al voltant dels 5'30, el ritme mig al voltant de 4'50 i les series de mil les acostumo a fer a 4'15 i acabar a 3'55 recuperant la meitat del interval o sigui uns 2'aprox.

    Gràcies per aquest temps que dediques a contestar.

    Toni gràcies per el oferiment de demà, però com ve a dit el meu company, tenia ja prevista alguna cosa diferent, de totes maneres més endavant m'agradarà compartir algun dia de rodatge amb vosaltres.

    Agur companys.

    ResponElimina
  9. Hola David, en el teu cas,et recomano que t'agafis el plan avançat.En el cas que entrenis 5 dies , descansa el dimarts i dissabte.Suposan que entrenis 6 dies descansa el dimarts.
    Estaria be, que el dimecres(dies de series)i el diumenge(tirades a ritme progresiu),que fesis el possible per coincidir amb la nostra grupeta,tot entreno de patiment, te molt mes marge de millora fer-ho en grup,en el cas que poguesis, nomes tens que enviar un email a tonifloresdom@hotmail.com,i et dic la hora que sortim.
    Molt important,acabar l'entreno i dedicar 8 minuts als estiraments.
    En el cas que volguesis competir algun cap de setmana, fes-ho sapiguer al email abans reflexat,i et canviarem una mica el plantejament de l'entrenament.Cuidat

    ResponElimina
  10. Gracies toni pels consells ja m'agradia anar a fer series i tirades amb vosaltres ja te enviare un email per a quina hora quedeu i lloc gracies toni pel oferiment a quin ritme feu les tirades vosaltres a neu massa rapits

    ResponElimina
  11. No hagais caso de los ultimos dos anonimos.
    Es un polaco que hemos fichado recientemente,se llama Ratolek y en su idioma,pero nos esta sugiriendo un almuerzo con todos los compañeros del equipo.
    Tranquilo Ratolek,muy pronto,muy pronto.

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.