dilluns, 18 de gener de 2010

Setmana 10 - Entrena amb a4elkm la mitja de Granollers


4 comentaris:

  1. Hola Jaume,et volia comentar, que per molesties en el genoll, vaig tenir que afluixar en els meus entrenaments, però sense parar del tot, no vaig poder fer tirades llargues i 3 setmanes sense sèries, encara així vaig poder millorar la meva marca en 10000 a la san silvestre de Barcelona i la setmana passada vaig tornar amb las sèries i diumenge vaig poder fer l'entrenament de 16km sense molesties.

    Creus que aquesta setmana el diumenge hauria de fer un entrenament més llarg que el del planning, el ritme mig que estic seguint és uns 10" per sobre del ritme de la mitja ho trobes adient?

    Moltes gràcies.

    ResponElimina
  2. Felicitats Xavi !

    Si només vols córrer la mitja i no pretens fer cap marató, no cal fer fer més kms el diumenge. Procura, en tot cas, de millorar el teu ritme de creuer.

    El ritme mig és aquell que et permet córrer de forma relaxada però que notes que vas ràpid. És una sensació difícil d'explicar, però que correspon normalment a la velocitat que pots mantenir durant una hora com a màxim.és allò que els tècnics diuen que treballen la potència aeròbica.

    ResponElimina
  3. Merci Jaume, jo aquesta setmana només podré fer 4 dies, ahir vaig fer les sèries i demà faré els intervals, per divendres fer el rodatge de 60'.

    En l'entrenament de diumenge entenc que entre un 5000 i un altre haig de fer un km suau.

    ResponElimina
  4. Xavi,

    Efectivament recuperes 1 km al trot

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.