diumenge, 21 de novembre del 2010

Jean Bouin

Una nova edició d'una de les més clàssiques curses de fons del calendari català. Des de fa uns anys la cursa tradicional ha donat pas també a una cursa Open popular. En la categoria internacional han estat vencedors Kiprono Menjo i Natàlia Rodríguez. Kiprono Menjo és un vell conegut a Barcelona perquè va guanyar la Cursa dels Bombers d'enguany amb l'espectular mar ca de 27'04'', mentre que la Natàlia Rodríguez és segurament la millor atleta catalana dels darrers anys.

En categoria Open, els vencedors han estat Roger Roca i Inna Lebedieva

Podem veure un petit vídeo de la Cursa Open:



Classificació dels atletes del club:


També corrien alguns dels participants del nostre programa d'entrenament per la mitja de Granollers. Esperem els seus resultats i impressions en l'apartat de comentaris.

Més vídeos a http://www.net-sport.tv/jeanbouin/

I el reportatge del Canal 33 a http://www.tv3.cat/videos/3227230

7 comentaris:

  1. Aunque les sensacions han estat francament motl mes boes que l'any pasat.

    Hi ha dos tipus d'atletes els que baixen de 35' i els que no. Cagun rondes

    ResponElimina
  2. La mañana empezó fresquita, pero ni una sola nube que ya avecinaba que no íbamos a pasar nada de frio. En la línea de salida estábamos juntos Pepe, Santi, Luis, Eric y César, aunque con objetivos diferentes: Eric y César bajar del 38, y los demás a disfrutar de un 10mil por Barcelona con 8000 personas. No nos pusimos en el cajón adecuado y nos tocó esquivar mucha gente durante los primeros 3km. La media la cruzamos en poco más de 18’ y a partir de aquí rodamos junto con la liebre de la primera mujer, que nos iba marcando nuestro ritmo objetivo. A partir del km6 Eric empezó a tener problemas con el estómago, pero siguió aguantando el tirón; En el km9, cuando empieza la subida final, decidimos abandonar a la primera mujer y meter toda la carne que quedaba en el asador. Al final, cumplimos objetivos y de vuelta a casa a disfrutar de un domingo de endorfinas.

    En la meta nos encontramos con muchos de los que están preparando la mitja de Granollers. Algunos la habían corrido en grupo con una liebre de lujo como Xavi, y la habían terminado con buenas sensaciones.

    ResponElimina
  3. Yo hem vaig prendre el privilegi de sortir a 1ª fila i lluir la nostra camiseta al davant els primers metres.
    als 300m ja em vaig deixar caure una 40ª de posicions mes abaix. I aixi fins el km 5, marcat en 17'08. Just el ritme que em volia marcar de sortida 3'25 el km fins on el cos arribes. Hem trobaba amb forçes per afrontar els ultims 5 els quals els 3 ultims son (desde el meu pare) els mes complicats. Per el fals pla del pararel hem vaig permetre el privilegi d'adelantar 5-6 persones que sempre anima en aquest tramps complicats.Ya l'ultim km, per si no estaba prou cansat vaig tindre que acabar d'apretar els dents per que corria perill l'objectiu de baixar de 35'.
    Resultat final, s'hem va quedar cara tonto 35:00. Pero bueno molt satisfet per les bones sensacions que vaig tindre
    Proxim objectiu 34:59.9 en el proxim 5000

    ResponElimina
  4. No us perdeu el reportatge del Canal 33. Cap al minut 8 m'ha semblat veure alguns coneguts....

    ResponElimina
  5. Felicitar a tots els atletes que preparan la mitja i els que són del club, que es van estrenar en una competiciò atletica,i com no,gaudin de l'ambient ( a la tele aixi semblava).
    Ismael,por un segundo!!!y Eric ya va pidiendo paso con esta prgresion.
    Cesar reconocio que no lo dio todo,el dia que compita miedo me dá.
    A Yolanda,Dolors,Lidia, Nora,Silvia i segur que m'oblido de més companys que van correr la "Juan Boina",estic més que segur que l'objectiu d'acabar dignament la mijta sera assolit amb escreix.

    ResponElimina
  6. Soc l'Ivan. Un dels patidors principiants que teniu als vostres entrenaments. La meva sensació personal va ser realment bona. Em vaig treure el master de Slalom. Sortia del darrera amb no se quantes mils de persones davant i fent ziga zaga fins el Km 7 aprox. Els abdubtors ho van notar ja que no parava de pujar i baixar de les boreres per esquivar a la gent. Fora d'aquest detall, lo demès, collonut. Bon ambient, un dia genial, millor companyia i una marca que per mi que fa 2 mesos que entreno i un mes que he deixa't de fumar, prou bona. 44,02 a 4:25 Km. Moltes gracies els monitors per donar-nos la posibilitat d'entrenar amb vosaltres i vull animar desde aquí a tots els aficionats com jo, que s'apuntin a les següents curses de 10Km.
    Salut!!

    ResponElimina
  7. MOLTES FELICITATS A TOTS I A TOTES!!!!
    Jo personalment estic molt orgullosa del resultat assolit!!! I sobretot, de la superació personal!!! M'ha encantat compartir-ho amb vosaltres! Gràcies a tots els monitors que amb el vostre entrenament i dedicació feu possible que aconseguim aquests reptes!
    Per cert! Toni, jo també vaig fer la "Juan Boina", ja ja ja ja

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.