dimecres, 2 de maig de 2012

III Cursa Nocturna de 10 km de L'Hospitalet

28 d'abril de 2012

Els resultats dels atletes del club:


Un cop més l'actuació del nostre equip femení va tornar a ser espectacular , amb tres atletes que van batre l'antic rècord del club de 10 km en ruta. El nou rècord del club passa a pertànyer a la Mireia Monmany, essent , a més a més, la primera atleta de baixar de 46'.

En Lluís "Peix", però , no va voler ser menys i va fer també rècord personal baixant per primera vegada dels 40' fent honor al nom del club corrent exactament a4elkm.

Malauradament les inclemències metereològiques van impedir que la nostra enviada especial de produccions a4elkm pogués fer el pertinent reportatge.

11 comentaris:

  1. Quins marcons enhorabona per tots als company@s del club i las noias que fortas que estan.

    ResponElimina
  2. Com aneu les noies!!!! :| i putu peix como te ha sentado de bien la marato jodio!

    I no hi ha reportatge post-cursa??

    A mi ma dicho un pajarillu que hubo fiestuqui de la buena… que corran eso videos! :D

    ResponElimina
  3. Felicitar els companys per la gran cursa que van fer a pesar de les adversitats atmosferiques.
    Nou recor femeni de la Mireia...i més,i més,i més...felicitats.
    Menció especial pel Lluis Peix,assolint marca personal,aquest any sembla que el nostre company, ha deixat les lesions de banda,i s'ha traduit en constancia d'entrenos i com no,en marques personals.
    Felicitats crack!!

    ResponElimina
  4. hola , cursa para olvidar aunque hayamos echo marca todos ,pero casi ni corremos por la mala organizacion , pero al final contento por mi tiempo , y por el de todos mis compañer@s , lo mejor de la cursa la fiestuki .felicidades a todos y todas , a seguir entrenando para seguir bajando.

    ResponElimina
  5. Donde estuvo nuestra reportera en esta noche tan fantástica??? como ha dicho mi compi Fernando, noche para olvidar...mala organización, lluvia constante,aglomeraciones en los cajones en fin un desastre..si algo fué bien fué nuestra salidita nocturna que fué lo mejor para olvidarnos de la gran pesadilla de la cursa noctura!!! ya me he apuntado para el año que viene,,,je,je...

    ResponElimina
  6. Felicitats!.

    Mireia i Anna, quina passada, així no us podré seguir. Moltes felicitats

    ResponElimina
  7. Cesca, la reportera estuvo como siempre al pie del cañón. Media hora antes de cada carrera me coloco en la salida para grabaros bien, y digo esto para que sirva para otras ocasiones y seáis vosotros los que os acerquéis a haceros la fotico, porque si me entretengo en buscaros luego no hay quien pille buen sitio. El sábado el tiempo no acompañó demasiado, pero eso no es impedimento para que una servidora se entregue en cuerpo y alma a su "labor".
    Felicidades a todos, y en especial a las chicas que no paran de batir récords. De todos modos, no os emocionéis demasiado, bonitas, se acabó daros vidilla,porque pienso dejaros a la altura del betún con mis próximas supermarcas! Mireia, tremola txiqueta i gaudeix del teu "curt lideratge", perque penso fulminar tots els teus récords! Hauras de dedicar-te a fer punt de creu...
    P.d.:Miiiickiiii, please, bailame algooooo, y pide un gin tónic como sólo tú sabes hacerrrrr!
    Reeeeeyes, no muevas tu cadera sabrosonaaaaa que se pierdeeeeeennnnn!

    ResponElimina
  8. Eva,acuerdate que te toca terapia de grupo por la tarde...

    Chicas,sabeis que Eva siempre esta de broma....
    La jodia! como os provoca.

    ResponElimina
  9. No, Toni, lo que me toca el Domingo por la tarde es "kit boxing" contigo...
    Las terapias de grupo las tengo repartidas de la siguiente manera:
    Los lunes, me toca alcohólicos anónimos (por cierto, aprovecho para saludar a Jonny Walker, que sé que me sigue) Micki, nos vemos por allí.
    Los miércoles tengo psiquiatra-psicólogo-criminalista...no lo necesito, pero me lo recomiendan por si acaso...
    Y los viernes me toca "ayuda a superar tus traumas", donde se tocan temas como "no es que tu culo sea más grande, es que las demás lo tienen muy pequeño"...y cosas por el estilo.

    Así que chicas, me reitero, el próximo domingo en Cardedeu va a nacer una fiera llamada Eva-sión Runnig... Champion chip, prepárate a renovar alfombrillas, porque pienso quemarlas todas.............AAAAAAAGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  10. Jajaja... deixeu pas a la nova reina del Club: Eva, aquest diumenge Cardedeu es rendirà als teus peus!!!

    Mireia i Anna: espectacular temps. Us hauré de fer la traveta per enganxar-vos ;-)

    Lluís peix: enhorabona per haver entrat al club dels treinta i tantos.

    I a la resta felicitats per córrer amb la pluja que va caure.

    ResponElimina
  11. Joder, como esta el atletismo femenino....... Me voy a tomar otro gin toniic con MiCkiiiiiii.Que os vaya bien en Cardedeu a todos/as.

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.