diumenge, 9 de desembre del 2012

Marató de Castelló

Tres dels nostres atletes hi participaven. A falta de més informació us avancem els resultats:

 197è Miquel Xirau 3:02:13
 533è David Serrano 3:20:08
 558è Sergi Alexandri 3:21:47

David Serrano, amb la medalla
després de completar la seva marató
Sergi Alexandri, com un toro poc després d'acabar la marató.
 Sembla, però, que li agrada les sancions i haurà de convidar-nos de nou a
un esmorzar pel fet de córrer amb una samarreta que no és la del club.


3 comentaris:

  1. Avui ma tocat patir i molt e pasat la mitja 1h33 temps final 3h20,amb el piramedal de la cama esquerra tocant els pebrots km 22 endavant i amb una anemia al dimarts em van donar el resultat.

    ResponElimina
  2. Cronica:
    Un altre marató al sac aquesta es segur la cursa mes lluitada fins ara I que estic mes orgullós per el que e patit per acabarla I mes amb les condicions que encaro la marató ,fa20 dies em vaig fer una analiptica I al dimarts abans a la marató tinc el resultat una anemia segons al metge la anemia es bastant forta ,la marato la vull fer si o si I acabarla corrent, arribo a casa I parlo amb la dona li comento els resultats la contestació es tranquil no et preocupis fes la marató I després ya tractarem la anemiafa 2 anys ya vaig tindré una, la preparació a sigut una mica irregular amb uns entrenament que no surtian com yo volia I uns altres mes bons ,pero les sensacions no han sigut gaire bones,arriba al dia de la marató estic una mica nervios aixo es bona señal a les 8:15 vaig cap al punt de trobada amb al miquel a les 9:00 era la sortida,saludem als amics fem unes quantes fotos comenzem a fer el calentament ,yo tenia al dubte de si sortir amb al sergi a fer sub3h20 o sortir amb la barqueta 8-10 corredors amics de barcelona que anavan a fer sub3h9 al Miquel m'anima a anar a sub3h9 ,no o penso mes a per les sub3h9,sortim amb la barqueta a 4.30 als primers són molt planers I no costa a anar al ritme previst anem a 4.28 de promig als 4 primers kms ,arribem al km 6 puja fins al km 7.5 aqui anem a 4.30 de promig tota la barqueta sense problemes ara bé baixada fins al km 10 pasem al km10 a 4.27 de promig arribem al km 14 anem direcció al port emfilem un passeig aqui al circuit es favorable I marquem 2 km a 4.20, aqui em deixo a anar a darrera al grup per que em molesta al piramedal de la cama esquerra arribo al km 20 ara toca anar per l'altre banda del passeig que no es tant faborable arribo a la mitja temps 1h33 aqui puja fins al km28 aqui ya vaig marcant als kms a 4.40-4.50,la barqueta a marxat 100 metres, km 30 temps 2h16 aqui ya estic patint molt,ara vaig 5km faig calculs si aguanto al ritme acabaré 3h15 nomès agunto al ritme fins al km 36 cada vegade estic patint mès ,pero no vull parar a caminar al km 40 esta ple de gent animan quina pasada,a 500 metres de la arribada esta la meva dona I els meus 2 fills animan aixo m'anima tant que faig un petit cambi de ritme I faig un adelantament 7 corredors temps final 3h20,estic euforic no e fet marca pero estic super orgullós de com e lluitat aquesta marató.

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.