dimarts, 13 de novembre del 2007

Mitja de Salou 11/11/2007


Mitja Marató de Salou, Després de tres anys sense disputar-se l'Ajuntament va decidir tornar a donar la possibilitat als veïns de Tarragona i com no als atletes de Les Franqueses del Vallès poder gaudir dels 21097 m que als bojos del fons tant ens agrada. Recorregut no molt pla però atractiu al mateix temps, sobretot la part que vam recórrer al costat del mar pel passeig marítim. En el que es refereix a la nostra participació, molt digna, Antonio constant, Doménech intel·ligent, JuanMa. 17 km fenomenal, Pepe regular, Javi espectacular i Luis el nostre medallista del Club està que se surt, en conjunt tots acabem amb bones sensacions per a afrontar la Marató de Sant Sebastià del dia 25 de Novembre.

4 comentaris:

  1. Me pareció una cursa dura sobre todo la subida del parque antes de bajar al paseo marítimo ( muy bonito y plano ), pero algún tramo muy feo como la zona del polígono en el km 5,6,7, Acabé con buenas sensaciones para la maratón, no para hacer la misma marca que en BCN pero intentar acercarme. Saludos

    ResponElimina
  2. Bien organizada, bien el kilometraje, tema avituallamiento bien, a nivel lo que se le pide una cursa estuvo muy bien, se me hizo un poco larga, el km 13-14 se hizo duro y después lo pagué en el 20, pero no salió mal

    ResponElimina
  3. Os felicito a todos por vuestra gran media,solo una puntualizacion,las fotos parecen de un club de educacion y descanso,uno haciendo el anuncio de Martini,el otro en plan modelo y la parte tierna de la foto el patrocinio de papillas bledine,joder, que nunca se pierda la elegancia.

    ResponElimina
  4. Hola cuatreros!! por fín tema de internet resuelto(espero)

    A mí, me pareciò una cursa bonita en lineas generales y a la vez con algunos km duros, para ser un 21km.

    Pero bueno, yo que no soy amante de hacer muchos kms compitiendo, si por parte de la organización, referente a premios, obsequios y algún que otro pequeño tramo del la cursa, estuviese mejor resuelto para los runners, no tendría inconveniente de repetir en grupo.

    Un saludo and enjoy it.

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.