diumenge, 11 de maig del 2008

10 KILOMETRES DE PARETS DEL VALLES

Aquest passat diumenge es va disputar la 3º edicio dels 10 kilometres de Parets del Valles amb resultats molt positius pels membres del club a4elkm.
En teoria era un circuit homologat ,pero a l'hora de la veritat es possible,segons comentaris generalitzats pels atletes ,que hi havien un minim de 300-500 metros de mes,el circuit era dur amb rampes i baixades constants,pero no ha sigut cap obstacle per que l'atleta franquesi Toni Flores obtingues el 2º lloc de la general ,fent una carrera al costat del seu entrenador i proxim fitxatxe del club, Jaume Aragones on va acabar 3º de la general.Toni Torres va quedar una mica mes endarrerit quedan el 5 de la general.
La organitzacio va ser perfecte,ajudant en tot moment els 600 participants que van desafiar una pluja ,que va apareixer en alguns trams de la cursa.
La noticia positiva,la paulatina recuperacio del Toni Flores i que sembla que els seus problemes fisics han passat al record

3 comentaris:

  1. Muchas felicidades Toni por tu segundo lugar, y por tu vuelta al podium, los que somos amigos tuyo, sabemos como lo has pasado y lo importante que es para tí estar otra vez en la pomada, la proxima vez por eso cortala las piernas al "m..o" "m....a" ese.
    Tambien felicitar a Jaumet y a Toni Torres para completar el trio de cuatreros en Parets. Meter 3 tios entre los 5 primeros es un exito muy importante para el club.

    ResponElimina
  2. Clasificar 3 corredores del mismo clb en cualquier cursa, es un triunfo para cualquier club, en éste caso para el nuestro y un triunfo también para cada uno de ellos.

    Enhorabuena a los tres!!

    ResponElimina
  3. 1 Abdoscam El 34:10
    2 Toni Flores 34:27 A4ELKM
    3 Jaume Aragones 34:28 A4ELKM
    4 Pep Riera 34:58 MANLLEU
    5 Toni Torres 35:39 A4ELKM
    Como bien decis ver la clasificación general y ver entre los 5 primeros 3 veces nuestro nombre a mi me mola que quieres que te diga. Fastambulosa recuperación Toni.

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.