dijous, 30 d’octubre del 2008

1ª cursa organitzada pel nostre club.


El diumenge 2 de novembre de 2008 a les 10h del matí, Les Franqueses del Valles acollirà la primera cursa atletica de muntanya al nostre municipi, cursa oberta atothom i organitzada pel C.A. A 4 EL KM.
Es tracta d'una cursa de 15 kms, ambsortida i arribada al Pavelló Municipal d’esports de les Franqueses del Valles i queja en la seva primera edició vol ser capaç d’aplegar 350 atletes.
La cursa passa perles zones de Mil Pins, Marata, Llerona, i altres municipals de les Franqueses delValles. El 90 % de la cursa es per terra i el 10% asfalt.
El preu d’inscripció es de10€. El cronometratge sistema xip (champion chip).
També tindrá lloc una cursa infantil gratuita.
JA TENIM OBERTES LES INSCRIPCIONS
Tancades les inscripcions a la cursa de les Franqueses
Sort diumenge i gaudiu de la Cursa.

39 comentaris:

  1. Em sembla molt bona idea. A més a més, serà la primera cursa que de manera oficial correré com a4elkm.

    Com a suggerència proposaria d'obrir un fil també a corredors.cat ja que d'aquesta manera se'n podrà fer molta publicitat.

    Teniu més informació de la cursa ; reglament, recorregut, etc...

    Jaume

    ResponElimina
  2. Bon dia, no ens coneixem, però avui, tot volent consultar informació de la Cursa de la Vall del Tenes feta ahir, he anat a parar a la vostra plana.

    En cas que no ho hagueu previst, voldria proposar-vos a ser possible, que hi hagi senyalitzat el punt quilomètric per tal d'anar orientat i així poder dossificar l'esforç, és molt útil pels qui no coneixem el recorregut.

    Gràcies per la vostra atenció,

    just

    ResponElimina
  3. No et preocupis, està previst senyalitzar tots el kms des de el primer fins al ultim.
    T'anime'm a que hi participis a la 1a cursa de las Franqueses.
    Gràcies

    ResponElimina
  4. Empieza la cuenta atras, se abren inscripciones para la cursa, la semana que viene ya estarán los dorsales en las tiendas para todos aquellos que quieran inscribirse, L'aire sports y Runnersworld. Para los socios decirles que en un par de semanas intentaremos hacer una reunión para explicaros como va todo y pedir vuestra ayuda. Tenemos que intentar organizarnos bien para que la gente recuerde esta cursa como una cursa popular muy bien organizada. Por lo que todos tenemos que intentar poner lo maximo. Creo que la cursa es de momento nuestro mayor objetivo de club desde que se inició. Esperemos dar una buena imagen.

    ResponElimina
  5. Podeis contar conmigo para lo que sea. Tenía previsto una escapadita a Roma esos días pero la ciudad romana puede esperar...Desde la sección femenina hay gran espectación. Cuanto antes se fije la fecha de la reunión mejor.

    ResponElimina
  6. Hola,

    Malauradament entre la feina, la família i els entrenaments ja no em queda temps per fer res més, però al dia de la cursa podeu comptar amb mi pel que faci falta.

    Crec que fora bo d'obrir un fil a corredors.cat quan més aviat informant de la cursa i del reglament.

    Si ho voleu ho puc fer jo mateix donant l'enllaç al reglament

    Jaume

    ResponElimina
  7. Aquest diumenge dia 12 d'Octubre farem altra vegada un reconeixement del circuit de la cursa del 2 de Novembre, tot el qui vulgui fer-lo a les 8 del matí en la zona esportiva de les Franqueses, puntual.

    ResponElimina
  8. Hola. Me e inscrito en la cursa yu es la primera a la que voy.¿la salida es a las 10?, ¿donde se entregan los dorsales?,¿que es eso del chip?

    ResponElimina
  9. Hola Jorge, te damos las gracias por apuntarte a nuestra cursa, como bien dices la salida es a las 10h, los dorsales se entregaran en el pavellon municipal de les Franqueses, lo del chip es un sistema de cronometraje que se coloca en la zapatilla de un tamaño un poco mas grande de una moneda, que pasando al final de la carrera por debajo de una alfombra marca tu tiempo exacto de paso, y tendremos practicamente clasificaciones al instante de todos los participantes. Los dorsales empezaremos a entregarlos de 8h a 9h45.
    Nos vemos Jorge el día 02

    ResponElimina
  10. La distància és de 15,500 km

    ResponElimina
  11. EStamos pensando en quedar después de la cursa para comer y celebrarlo. Como es una fecha justa podriamos quedar ya el que quiere venir. De momento confirmados estamos:
    Miquel Clapes
    Anna Orozco
    Julia Rodriguez
    Luis Moreno
    Habiamos pensando las 4 llunas pero tendriamos que llamar entre hoy y mañana como muy tarde.

    ResponElimina
  12. Ah, para los que hemos quedado el sabado para las bolsas, quedaremos en el pavellón a las 9h, ya buscaremos algún voluntario para ir antes a buscar los paquetes a casa del Antonio.
    La lista de los que hemos quedado para el sabado para las bolsas:
    Miquel Clapes, Anna Orozco, Pepe Fuentes, Anna Rodriguez, Joan Farres, Javi ?(no me acuerdo que javi), y Luis Moreno.

    ResponElimina
  13. Yo tambien me apunto a la comida :-)

    ResponElimina
  14. Otro que tiene y tendrá hambre...


    Por cierto, hay que confirmar hora para el dia "D"


    Un saludo and enjoy it.

    ResponElimina
  15. Contar conmigo para la comida.

    ResponElimina
  16. Actualizo, lista comida celebración post-cursa:

    Miquel Clapes
    Anna Orozco
    Julia Rodriguez
    Luis Moreno
    Pepe
    Elena supongo?
    Juan Ma
    Carme

    ResponElimina
  17. Jo també m'apunto al dinar del dia de la cursa.
    Jo puc passar a recollir algun paquet a casa de l'Antonio.

    ResponElimina
  18. Jo també m'apunto per dinar.

    ResponElimina
  19. Vinga dos més :

    Actualitzo, llista dinar post-cursa:

    Miquel Clapes
    Anna Orozco
    Julia Rodriguez
    Luis Moreno
    Pepe
    Elena supongo?
    Juan Ma
    Carme
    Anna
    Joan F.

    Qué ràpid, fàcil és fà una llista per dinar, sopar... sembla una mica diferent, per fer una llista per les 24h... je,je, jeeeeeee...

    Salutacions.

    ResponElimina
  20. Tenim taula reservada a las 15.00h, per 15 persones amb possibilitat de 5 a 7 més. Esterem en un menjador privat. Que més voleu?

    ResponElimina
  21. Hola bon dia,soc el Morales(de Bellavista)i os felicito per la iniciativa de crear aquesta cursa que crec que feia falta al poble.Segur que tindrá una bona acullida en participació i solament desitjar-vos que vagi tot molt bé en tot el que es el tema organitzatiu que crec que es el mes important.Sort a tothom i ja veurem que passa amb aquestes plujes...Esperem que tingui exit i que sigui una cursa que vagi increixendo any rere any i que no sigui com la de Bellavista,que va en caiguda lliure negativament(algú que s'ho fagi mirar).A Bellavista hem passat de correr 600 runners a 300 aquest any i a sobre ens diuen aquesta pasada cursa que no eren 10 km sino 9.5km.Lamentable!!!Que en penseu d'aixó?

    ResponElimina
  22. Hola nois,
    Resulta que l'altre dia vaig comprar un xip personal. Llavors he informat a Championchip i m'han dit que passarien les dades perque pugui estrenar-lo el diumenge.
    Jo Tambe he avisat al Toni Torres d'a4 el km.
    Si tinc que fer alguna gestió mes ja em direu.

    Moltes Gracies!!!

    ResponElimina
  23. En resposta al Iron Brother dir-li que només cal recollir el pitrall a la taula assignada.

    Et recomanem que comprovis a la llista oficial d'inscrits el codi del teu xip. Per qualsevol dubte parlar amb Juamma.

    Moltes gràcies i bona cursa.

    ResponElimina
  24. Hola a todos,

    Para mí, increible e impresionante, ha sido la respuesta de más de 240 corredores, deportistas... que pese a las inclemencias del tiempo, no os arrugasteis en ningún momento y cruzásteis la alfombrilla de la llegada. surprised

    Más de 240,valientes de los 330 inscritos de un principio, cuando nadie, podía llegar a esperar el temporal de viento y lluvia que íbamos a sufrir durante todo el evento.

    Entre todos ellos, cerca de 30 féminas surprised surprised surprised, que tambien han logrado el objetivo que se habian propuesto al levantarse esta mañana, por que lo más fàcil, cómodo era no levantarse de la cama o como mínimo no salir a correr!!!

    Mención aparte también para esos 50 jabatos, que han participado, en las pruebas infántiles surprised surprised surprised...

    Si después de haber visto todo esto, veo que además habeis quedado satisfechos de la parte organizativa, tanto por parte de los integrantes del C.A. A4(yo, uno de ellos, hablo por mí), como de los voluntarios, patrocinadores...
    no puedo más que sentirme satisfecho!! y alegrarme, de que el diluvio, viento... no han podido con todos nosotros sobretodo de los que no queríais quedaros sin vuestra cursa, vuestro deporte, competición... de éste Domingo.

    Un saludo and enjoy it.

    ResponElimina
  25. Hola,

    Em sorpren que no hi hagi hagut més comentaris sobre la cursa d'ahir.

    Crec que va ser un èxit total i tothom que me n'ha parlat en va quedar molt content. Segur que els organitzadors trobareu algun defecte que us servirà per millorar les properes edicions.

    Haver superat amb nota una cursa que tot just era la seva primera edició ( amb el calendari tan ple de curses com hi ha ara ) i amb les inclemències meteorològiques que vam patir tots, té molt de mèrit.

    Moltes felicitats !

    ResponElimina
  26. Felicidades a todos los organizadores del club y a todos los que participaron.Mención especial a todos los "controladores",que se perdieron lo que mas le gusta que es correr,para intentar que todo saliese correctamente.Yo la corrí y me pareció fantástico el recorrido.Soy del pueblo y nunca habiá subido por el repechón ese que había pasado el campo de futbol.Repito estuvo genial para ser la primera vez y espero que en la proxima los Toni Torres,Toni Flores i cia(no os conozco a todos) la podais correr.Yo contodos los que hablé al finalizar la cursa estaban encantado,les gustó mucho.
    Un saludo y felicidades.

    ResponElimina
  27. Hola Jaume, els comentaris son a la página de la cursa, hem obert un fil perquè la gent expliqui com va anar.
    Veurás molts comentaris, de totes maneres pensem que tenim moltes coses per millorar.

    ResponElimina
  28. Enhorabuena a todos los compañeros que habeis hecho que esta cursa haya sido un éxito!

    Gracias por las horas personales dedicadas y que todavía estoy segura seguís dedicando. A todos los que repasasteis el circuito una y otra vez, a los que hicisteis las gestiones con los patrocinadores, a los que diseñaron el blog,a quien decidió por fin entregar la paletilla a la primera fémina del km 4,...Lo habeis hecho tan bien que casi parece que organizarais el temporal de lluvia.
    Me habeis echo sentir muy orgullosa de pertener al club.

    Propongo que fijeis una fecha, un domingo que nadie tenga competición, para hacer el recorrido todos los miembros del club. Qué os parece?

    ResponElimina
  29. Me parece muy buena idea Anna!!

    Incluso, creo que seria bueno éste Domingo, ya que no iría mal como entreno para la MITJA DE RIPOLL.


    Un saludo and enjoy it.

    ResponElimina
  30. Este domingo todo el que quiera repetir el circuito está invitado y convocado a las 8 de la mañana, yo creo que aunque llueva no caerá tanta agua como el domingo pasado.
    Domingo 9 a las 8:00h puntual.

    ResponElimina
  31. Em vaig quedar amb les ganes de participar al diumenge passat, perqué el temporal em va fer enrera.
    La sortida per aquest diumenge, será desde el pabelló??
    El circuit es marcat??
    ja que tot-hom no podrá seguir el ritme dels més ràpits.
    Gràcies.
    Ens veiem el diumenge.

    ResponElimina
  32. jo he pasat per un tros i el km 13 encara esta alla ningu se l'ha emportat!!

    ResponElimina
  33. El circuit encara tindrà algunes marques al terra, les que no s'hagin esborrat, pero logicament les que teniem als abres les hem tret, tambe et dic que es poden fer diferents grups dentrenament amb diferents ritmes.
    Fins diumenge.

    ResponElimina
  34. Un tema que no se habla y creo que fue un éxito fue la cursa Infantil. Creo que éxito fue global y está feo individualizar en alguién en particular, pero en este caso, la cursa infantil fue todo un éxito gracias a Pedro Parra, que prácticamente él solo, montó la cursa, consiguió los regalos y todo lo necesario. La verdad ver los niños como los hijos del Jaume tan contentos en la entrega de premios y los hijos del Albert Piñol, y de otros padres, pasándoselo pipa se lo debemos a él.

    ResponElimina
  35. Doncs ja tampoc podré participar aquest diumenge ja que estaré a la Behobia.

    Em sap greu, però per altra banda a la Behobia m'estrenaré oficialment com a membre del club, i em fa també molta il.lusió.

    Espero que podem fer un resultat digne.

    ResponElimina
  36. Jaume,

    Estic segur, que us anirá bé i gaudireu molt a la Behobia.

    A més a més, em doneu, una miqueta d'enveja sana, ya que yo, aquesta cursa no l'he fet.

    Aquesta, és un altre més que tinc al calendari.

    QUE US VAGI MOLT BÉ COLLA!!

    Ens veiem.

    ResponElimina
  37. Hola, bé sembla ser, que el nostre Toni, no ha tingut sort i les seves molesties abans de la cursa l'han deixat fora.

    Això és el que crec, per que tans sols apareix en Jaume en la posició 8ª de veterans amb un temps de 1h08' i en Toni, no surt entre els 70 primers.

    Salutacions.

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.