dilluns, 9 de juny del 2008

10.000 de Bellavista


Cronica del 10000 de Bellavista Amb una matinal ideal per correr una cursa de muntanya, els corredors del club a4elkm vam fer acte de presencia a la linia de sortida, al barri de la poblacio franquesina. La carrera va tenir una sortida rapida, encapcelant el grup capdevanter l'atleta del club Toni Flores juntament amb els 3 primers de la general, Luis Moreno juntament ambToni Torres seguian de ben aprop el grup capdevanter i tot seguit volaven sobre l'asfalt els corredors Javi Ramirez, Cesar Bellido, Miquel Clapes, JoanFarres, Juanma, Jordi Carrillo I Antonio Membrive. Mencio apart l'aportacio de la seccio femenina, que amb una espectacular nova equipacio i bona carrera que van fer les tres participants van fer les delicies delpublic i corredors, felicitats a la Carme, l'Anna i la Julia. La cursa va estar molt ben organitzada, trofeitjos a gogo, acompanyats de regals i un bon entrepa. Esperant com a club, agafar bona nota de les coses positives i les coses negatives de cada cursa , per fer una de les millors carreras del territori catala organitzada pel nostre club el proxim 2 de Novembre.

5 comentaris:

  1. Ayer, era el dia ideal para correr una carrera,buena temperatura,ligera brisa,en fin para rebajar el crono personal de la carrera.
    Tengo que reconocer que ayer llore,al ver pasar 2 corredores de nuestro club,cogidos de la mano al llegar a la meta,fue tan bonito que estuve todo el dia, de un romantico.
    Pero solo decir dos cositas;
    Cuando uno pacta un final con otro corredor ,jamas entreis de la mano,teneis que dar a entender que estais disputando,os imaginais que opinion se lleva el publico que esta viendo la llegada,la gente quiere competicion,de la otra manera parece que toda vuestra carrera haya sido tongo.
    De todas maneras,fue muy bonita la entrada de los dos,Berruezo llorando,la que servia los bocadillos tuvo que dejar de hacerlos y echarse a llorar desconsoladamente,de golpe y porrazo pusieron por megafonia la cancion de Alejandro Sanz,fue el domingo de carreras mas romantico que he vivido desde que me dedico al atletismo.

    ResponElimina
  2. Como parte de la pareja romántica del fin de semana, reconocer lo que tu dices, quizá no fue lo mejor para el público, pero fue la emoción del directo, pensamos primero en darnos y buen beso, pero pensamos que era demasiado fuerte para la hora que era.
    Fuera de bromas, quiero felicitarte a tí Toni Flores porque hiciste un carrerón, impresionante, la verdad es que no recuerdo haberte visto tan fuerte nunca. Me alegro mucho. También a las chicas porque sufrieron algunas de lo lindo. Carmencita ya te vale ganarle al jefe, eso en la nómina verás. Muy bien Anna que ya sabe lo que es sufrir en una cursa, y 54 minutos en Bellavista cuesta, y a Julia que está desmostrando que con pocos entrenos y ganas se pueden hacer las cosas.

    ResponElimina
  3. Por fin la foto de una fémina!!Lástima que esta cursa sólo premie los primeros corredores locales que,por defecto, siempre seran chicos. De todas maneras felicidades a todos los miembros del club, con trofeo o sin trofeo. Lástima que los que llegamos detrás no pudimos ver la escena romántica.
    Por cierto, tengo a disposición la nueva equipación de Roser y Vero. A ver cómo lo hacemos para la entrega. Nos fue genial el domingo.

    ResponElimina
  4. Aquestes curses que hi ha maxima participacio per part del club, donen una sensacio especial, i, en especial, poder veure-hi les noies. felicitats a tots. Que bons som.

    ResponElimina
  5. Bona actuació dels nostres atletes, i felicitar especialment a les nostres MIEMBRAS del club com diria la ministra de igualdad.

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.