dimecres, 18 de juny del 2008

Runner's world

La revista runner's world ens convoca a tots els miembros i miembras del club el pròxim dia 25 dimecres a les 19:30h en la porta de l'Ajuntament de Les Franqueses del Vallès per a fer-nos una foto de grup i altra a cadascun de nosaltres, que anirà acompanyada d'una entrevista que ens faran posteriorment . La iniciativa és de la pròpia revista que engega una nova secció dedicada als clubs d'atletisme, és un detall que comencin per nosaltres. Ens demanen la màxima participació possible i que acudim amb la nostra equipació, chandal, samarreta... Allí ens donaran més informació. Serà breu i després podrem realitzar cadascun l'entreno que li toqui pensant ja en el criterium del divendres de la mateixa setmana.
Gràcies a tots per la vostra participació.
El Club

5 comentaris:

  1. Si no pasa nada ,saldremos en el proximo numero del Runners del mes de agosto.
    Joder,que no todos los equipos tendran la oportunidad de salir en una revista de tirada nacional.
    Y aprender bien el guion que direis,cuando nos entrevisten.

    ResponElimina
  2. Yo no se podré estar, acabo de llegar de viaje, y mañana me espera un dia duro, intentaré estar, de todas formas me imagino que habrá buena representación por parte del club.

    ResponElimina
  3. Luis,

    M'han dit que hi ha hagut una molt bona representació del club.

    Com a crítica constructiva, m'agradaria que hi hagués tant bona representació d'atletes masculins com sobretot d'atletes femenines, no només per sortir a la foto sinó també per participar a les curses ( simplement perquè al Critèrium de 1000 m la presència femenina del club brilla per la seva absència ).

    ResponElimina
  4. Pido disculpas a todos los compañeros del club por mi no presencia ayer en la foto para la revista runner's, pero un imprevisto de última hora en el trabajo me hizo estar ocupado hasta entrada la noche, tambien me perdí el entreno y llego en muy baja forrma al Critèrium de mañana.

    ResponElimina
  5. muchas gracias julia por tu apoyo siempre has tenido alguna palabra de apoyo hacia mi,espero ponerme pronto bien y salir a rodar contigo y con las chicas ,tambien gracias a todos los compañeros y amigos de pedro por demostrarle lo mucho que lo aprecias tanto en los momentos buenos como en los malos,seguro que pronto se recuperara y estara con vosotros entrenando y haciendo sus bromas ,bueno no me quiero enrrollar mas solamente daros las gracias a todos .

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.