dimecres, 17 de setembre del 2008

Curses d'aquest cap de setmana Matagalls-Montserrat Cursa de la Merce Cursa de Sant Pere

19 comentaris:

  1. Si no entendí mal, creo q la cursa de Sant Pere está anulada.

    Si alguien tiene información q la pase, yo estoy interesada en hacerla.

    ResponElimina
  2. hoy me enterado de que la cursa de sant pere no la hecen

    ResponElimina
  3. Yo iré a la Cursa de la Merçè. Anna también y quizàs alguna chica más del club. Las inscripciones se han cerrado antes de tiempo puesto que se cubrió el màximo de atletas previsto por la organización: 9000.Podemos quedar las chicas para ir todas juntas. Nos damos un toque con los mòbiles vale?

    ResponElimina
  4. Nuestro reciente fichaje Jaume Aragones y un servidor haremos Matagalls-Montsrrat en una lucha contra el crono,intentando romper el record de la prueba ,en manos de Lluis Baella.Han sido unos duros entrenos en compañia de mi etrenador y compañero de fatigas,han sido kilometros y kilometros para afrontar los 83 kilometros con un minimo de garantias de llegar a buen fin,las zapatillas Salomon preparadas,Jaume se ha comprado las asics gel trabuco,el frontal preparado,la mochila con lo imprescindible para llevar el minimo peso posible y 60 euros por si nos entra una pajara y tenemos que cojer un taxi ,hemos estudiado el recorrido y tengo que reconocer que estoy un poco acongojado de la situacion,pero a la vez estoy espectante y pendiente que llegue el proximo sabado 5.48 de la tarde que es la hora en la que tenemos fijada la salida.
    Es una carrera que nos servira de pre-preparacion Sables 2010,sin duda alguna distan mucho entre si pero no esta mal para ver que significa hacer esa cantidad de kilometros seguidos.
    El entreno ha sido muy valido para empezar la temporada,que sin llegar hacer nada de calidad,nos ha servido para acumular la fuerza necesaria subiendo y bajando montañas,para alcanzar las metas propuestas para la actual temporada,donde tengo muy claros los objetivos.
    En cuanto a los participantes de la cursa de la Merce,mucha suerte a todas y todos y sobretodo a Juanma que tiene muchas ganas de pulverizar marca,despues de sus ultimos resultados.
    Por lo que respecta a la cursa de San Pere,tengo noticias de que Eulogio ,la correra,no con el total beneplacito de su entrenador,de todas maneras, en el caso de disputarse ,mucha suerte a todos.

    ResponElimina
  5. Por cierto, Ricard Verge,maratoniano reconocido y actual ganador de la subida al pico veleta sale una hora mas tarde que nosotros en la Matagalls -Montserrat, en el caso de ser adelantados por dicho personaje,seria conveniente ,como penitencia ,presentarnos Jaume y un servidor en la salida de la cursa de San Pere y disputarla ,ya que dicho crack tiene pensado hacer otra carrera una vez acabada M-M.

    ResponElimina
  6. Solo ver 83 km ya se te pone la piel de gallina, de todas formas se que habeis hecho un muy buen entreno, muchos kms de montaña, y que sabeis donde os meteis, no es lo mismo ir a hacer la M-M que ir a correrla y por si era poco ganarla, os habeis preparado para ello y seguro que lo conseguis. Ánimo.
    De la cursa de Sant Pere no me han llegado noticias.
    Yo todavia estoy muy flojo para competir.

    ResponElimina
  7. toni espero que os vaya muy bien a ti y a tu entrenador jaume, como ya sabes pasais por mi pueblo y me gustaria verte pasar, ¿a que hora crees que pasareis por aiguafreda?
    un saludo y muchisima suerte

    ResponElimina
  8. Pedro,

    Suposo que per Aiguafreda passarem entre 1h30' i 1h45' després de sortir. És a dir que cap a les 19:30 aprox.

    Toni,

    Això de anar pel rècord de la prova ni en el millor dels somnis. No estem preparats per això. Si la podem fer i acabar prou dignament per a no arrosegar-nos per les darreres escales ja estaria content. De fet jo ja firmaria fer les 14 hores que deiem al començament.

    Per cert que he llegit que el Ricardinho li toca treballar a les 8 del matí. Per tant quan ens passi no li podrem ni dir adéu.

    ResponElimina
  9. Toni, oblidat de 14 hores,dons fareu molt menys.Tu i en Jaume esteu molt forts. Procureu arribar a sant llorenç amb energies,pensa que és un punt psicologic i que a partir d´allà en lloc de sumar quilometres comences a restar els que falten. compte amb la pujada a la mola es dura i un cop a dalt bufa el vent i pot fer fret.Després de Matadepera pujareu la serra de l´Obac,te tobogans i trialeres de baixada dures fins a Vaquerisses.Un cop arribats al cementiri tot planeja molt més fins a Monistrol. agafeu aigua a la font avans de pujar al Santuari perque l´últim control no dona aigua. Porteu un lot de lo ´més potent posible, si es va corrent costa veure els socabons del camí i més quan es va cansat. Comte amb no saltarse les senyals del camí hiha un parell de punts o tres que el camí es ample i de sobte et desvia cap algún corriol estret, i com que anireu tot sols obrin camí i soposo que parlant es facil despistarse.Molta sort i Pit i collons!!!!

    ResponElimina
  10. L´anonim soc jo en Ferran,per cert jo surto a les 6h 46',

    ResponElimina
  11. Gracies a l'ultim anonim pels seus anims,em dona la sensacio que ets un vetera o veterana de la matagalls-montserrat,clar que no farem 14 hores,aquest any el Jaume ha començat la temporada molt conservador,de totes maneres m'agradadria fer-te une quantes preguntes.
    Apart del frontal,portare una llanterna de ma per veure-hi millor les marques,faig be?
    Ets recomanable portar 2 ampolles d9aigua de 33 cl,o amb els 10 avituallaments es suficient?
    Es recomanable els canvis de mitjons,o no fa falta?
    Em porto unes mallas llargues de running a la motxila,val la pena?
    T'agrairia anonim m'ajudesis amb els meus dubtes,moltes gracies.

    ResponElimina
  12. Ostras,Ferran!,es veritat,que ens vist algun cop i em parlat de que la farien.
    Crack,suposo que tindras la dignitat de no pasar-nos a mi i al Jaume sortin una hora mes tard. M'ha dit un ocellet, que estas molt fort,de totes maneres, tant si ens veien a la travessa com si no ,molta sort Ferran,espero que la gaudim, el maxim posible,cuidat.

    ResponElimina
  13. Hola Toni, avui ens ha plogut força, la cosa pot pintar dura si la nit de demà ens fa el mateix.
    Crec que lo de les malles és una bona cosa, com també ho seria un buf i un para vent per abrigarse.
    si tot va bé, no necesitarem gaire, però jo soc dels que creu que és millor pecar per exces que per mancança. Si per desgracia hi ha una caiguda o lesió cal estar previngut contra la hipotermia que suposaria quedar-se parat en mitg d´un ambient fret o plujós.
    lo dels mitjons és molt personal,tu ets el millor coneixador del que acostumen a patir els teus peus.Molta gent els porta de recambi.Pel que fa a la beguda, també és personal,però a mida que pasen les hores la necesitat de hidratació puja, dons hem de veure tot el que suem. Jo vaig amb el camelbag i l´omplo amb un litro aprox. i el carrego sobint
    33cc semblan pòc. Jo crec que el lot a la mà no et serà comode per bracejar.

    però cadascú és un mon i només la teva experiencia et dirà que és el millor per tu. La matagalls és caprixosa, de vegades la disfrutem i de vegades la sofrim.Però aquest fet la fa atractiva, no creus?

    ResponElimina
  14. Se acabo!despues de trotar,andar y correr 83 km,Jaume y un servidor han acabado su particular aventura,una aventura en 11 horas largas,entrando de los 40 primeros,llegando a Montserrat un poco antes de las 5 de la mañana,y entremedio, miles de anecdotas que la mayoria se produjeron bajo la luz de la luna.
    En ningun momento nos entro ninguna pajara,y acabamos relativamente bien de piernas.
    Agradecer a Pedro y Fernando que junto a Roser y Azucena,nos hicieron de avituallamiento sorpresa a la altura de Aiguafreda.

    ResponElimina
  15. Qué máquinas!! no esperaba menos!! aunque con tantos kms por medio y de golpe, nunca se puede saber, pero enhorabuena!! fantàstico!!

    Apa ja heu fet una mega-cursa de montanya i amb una formidable nota, resultad!!

    Un saludo and enjoy it.

    ResponElimina
  16. Enhorabona Toni i Jaume, sou uns maquines!
    Enhorabona també a en Miguel Baño i al seu germà Hipòlit!!
    Miguel, el año que viene vas a romper todos los cronos con esa subida final a Montserrat corriendo.
    Jo per la meva part content, 13h i bones sensacions.
    Ens hi trobem l'any vinent!!!
    P.D: Paco, a ver si te animas para el año que viene!!!

    ResponElimina
  17. Felicito a todos los que lo habeis acabado, es todo un exito para el club que tengamos 5 representantes en una prueba tan dura, lo dicho felicidades a Jaume Aragones, Toni Flores, Ferran, Miguel Baño y Cesar Bellido.

    ResponElimina
  18. Felisitats a tots per acabar els 83km sou uns craks,l'any que ve alla esterem.

    ResponElimina
  19. Ferran eres un fenomeno, me quito el sombrero, si señor un tiempazo de 13h 9' en 84km, con solo cuatro días de entreno, cuando la prepares a conciencia creo que te hacercaras por debajo de las 11h,según la información que me ha llegado tienes unas adtitudes impresionantes en la montaña.Lo dicho muchas felicidades.

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.