dimarts, 23 de setembre del 2008

LA PARISIENNE 07.09.08




Varem començar amb conya dient d’anar a Paris a fe aquesta cursa de dones, i alfinal va ser una realitat.Nosaltres encara som una mica novelles amb el tema curses, però ha sigut unaexperiència inoblidable. Era una cursa 6.3 qm., estava tot molt ben organitzat i amb molta marxa, havíaconjunts de música tocant i ballant pels carrers per on passaven, a més corre pelvoltant de la Torre Eiffiel, no té preu.Realment aquest cursa hi havien inscrites 12944, però en van sortir 11010 ifinalment varen acabar 10945, la nostra classificació va sé la segúent:
1183 Conxita Bohorquez
1188 MªCarme Colomer
1363 Pilar Terés
9541 Maria Fernández
Nosaltres creiem que està molt bé, i hem dit que a partir d’ara en farem una cadaany fora, a l’estranger. Us tindrem informats de totes les nostres mogudes.

5 comentaris:

  1. Hola chicas!!, más de uno, se quedò en el mes de Abril pasado, con las ganas de correr por debajo de la "torre"!!

    Seguro que se acuerdan de mi comentario, bueno para que veais, que luego se quejan de "igualdad" .

    Veo que habeis disfrutado del viaje, de la compañia, de la cursa... enhorabuena y seguir enviando crònicas, colocando fotos, eventos... que ha este que os escribe le gustará echarles un vistazo.

    Un saludo and enjoy it.

    ResponElimina
  2. Yo era uno de los que en abril como dice Juanma, le hubiera gustado pasar por debajo de la Torre, igual voy el año que viene a correr la cursa de la dona y así me saco esa espinita.
    Me alegro mucho por vosotras por haber disfrutado de un fin de semana Parisienne.

    ResponElimina
  3. Qué suerte haber podido correr en París y que haya habido tanta participación!La verdad es que aquí cuesta mucho mobilizar a compañeras a correr esta cursa.Tenemos mucho que aprender de otras ciudades europeas donde quizás se haga más difusión y se apoye más el deporte. Yo por mi parte estoy reuniendo un grupito de chicas del trabajo. Haber si este año en Barcelona somos almenos 5000. Enhorabuena por vivir esta experiencia!

    ResponElimina
  4. Aquesta crònica té glamour. La ciutat de l'amor s'ha convertit en el principal destí escollit pel nostre club enguany. Quina serà la del 2009? Benvingudes a les quatre.

    ResponElimina
  5. Está aumentando considerablemente la incorporación de nuevas chicas a nuestro club, con ganas de viajar con la excusa de ir a correr a cualquier ciudad europea. Muy buena iniciativa, este año los colores de nuestro club en Paris se ha visto bien representado, primero por los que fuimos a correr la maratón y ahora por vosotras. Como bien dice Juanma y Pepe no pudimos disfrutar de correr al lado de la torre. Lo dicho felicidades por la iniciativa.

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.