dilluns, 10 de novembre del 2008

Behobia - San Sebastián




3 atletes del club d'atletisme a4 elkm ,es van donar cita a terres basques per disputar la millor carrera en quan a public i organitzacio que es fa a Espanya, 16300 corredors van gaudir d' aquesta carrera de 20 kilometres i 200 metres que es converteixen en una autentica festa, gaudin un ambient propi ,de les millors etapas del tour de França. Impresionant els anims del public dedicats al corredors, imposible deixar de corre, literalment tens al public al costat teu, animan-te i aplaudin, mentres tu pateixes les pujades d'un circuit dur ,pero a la vegada atractiu, pel significat de la carrera. Pel que fa als resultas individuals del club, es pot dir que, apart del Toni Flores, on unes inoportunes molesties no l'han deixat participar de la cursa, s'ha de dir que els debuts oficials de Jaume Aragones i Pep Martinez, amb lasamarreta del club, han sigut de traca i mocador, deixan clar, que a nivell competitiu, son dels millors atletes del club, fen valer une marques propies de profesionals de l'atletisme, fen Jaume una marcasa de 1 hora i 8 minuts, i el Pep un altre de 1.10, per tant poden dir que aquest club apart d'organitzar esdeveniments esportius,fa que cada dia, tingui atletes amb ganes i capacitat per pujar al podi de qualsevol cursa d'Espanya o l'estranger.

8 comentaris:

  1. Felicitats als nous atletes del club, Jaume i Pep per fer aquestes marques que com diu el Toni d'autentics profesionals, i a tu Toni ànims que segur aquestes molesties no t'impedeixen participar en properes curses.

    ResponElimina
  2. Me uno a la felicitación para Pep y Jaume.

    Cada vez, tengo más ganas de participar en esta carrera!!! haber, si el año que viene, me acompaña alguien...

    A recuperse Toni.


    Un saludo and enjoy it.

    ResponElimina
  3. Un servidor no pudo realizar Behobia,despues de realizar un rodaje la mañana del sabado ,decidi que era lo mejor para una correcta recuperacion,y asi poder darlo todo en la proxima carrera.
    De todas maneras,increible el publico del norte ,tienen el concepto del deporte mas arraigado que en cualquier parte de España,animan sin parar dede el primer clasificado hasta el ultimo,pero si hay algo o alguien que me gustaria destacar es a Jaume i Pep,al primero no le gustan los piropos,pero soy de los que opino que cuando alguien lo borda,se le tiene que felicitar,se me quedo cara de bobo viendole entrar el 33 de la general,con un crono digno de cualquiera que se dedique profesionalmente a esto del atletismo,en cuanto a Pep,increible la capacidad de recuperacion que tiene,ya que despues de disputar hace pocas semanas el maraton de Roterdam,tiene el valor de hacer 1.10 en una carrera donde un servidor asegura que no es nada llana,asi que ,felicidades a los dos,por vuestro debut con el equipo,por vuestra actitud y sobretodo siendo un ejemplo para todos los demas de lo que es competir en una carrera.Felicidades

    ResponElimina
  4. Supongo que algunos hicieron la behovia con patines. Felicitar a los fenómenos, vaya tiempazos, Jaume parece que el cambio de club le ha sentado de maravilla al igual que Pep, creo que hicieron un debut impresionante los dos. También mandarle ánimos a Toni que seguro que no corrió por precaución que en pocas semanas los veremos al mismo nivel que su compañero de entreno, superior si que no se que decirte, porque este año Jaume se ha propuesto que nadie le moje la oreja.

    ResponElimina
  5. Por favor Luis,sabes cual nuestra tactica para los recien llegados,se les da un margen y a la que se pueda ,hachazo y a poner las cosas en su sitio,o es que dudas que con tu progresion no le daremos mas de un susto a Jaume,no lo dudes,lo que pasa es que tenemos que ser fieles al articulo 134/53 del club ,en el cual dice que, a todo atleta recien llegado se le ha de dar un margen de confianza para una correcta adaptacion al club.
    Asi que, como supongo,que Jaume y Pep no leen este bloc,vamos segun marcan las pautas del club.

    ResponElimina
  6. Jaumme en aquesta foto fa por.

    ResponElimina
  7. Este año Granollers pondremos las cosas dificiles a más de uno. Más vale que no se confien y que entrenen fuerte porque sino ....

    ResponElimina
  8. Com que no llegeixo aquest bloc ?

    Haig de dir que he llegit el primer comentari del Toni, ensabonant-nos la mar de bé i la veritat és que m'he preucupat una mica. He pensat, aquest noi la lesió l'està afectant més del que m'imaginava, i se m'està tornant massa tendre.

    Sort que després he vist que les coses tornen a ser com el que han de ser, i ja se'ns està picant.

    Toni, ja saps el somni que vaig tenir; l'any vinent arribarem Toni Flores, Albert Caballero i un seervidor, tots tres lluïnt la samarreta taronja en olor de multituds, i arribant per sota de 1h08'.

    Però jo arribaré un segons abans que vosaltres.....

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.