dilluns, 6 de juliol del 2009

cursa de 10 km de Premia de Mar 2009



Ahir diumenge ,a Premia de Mar,es va disputar sota una calor saharihana,el clasic 10000 de cada estiu,en aquesta poblacio.
La cursa va contar amb dos components del club a 4 el km, l'Eulogio Garcia i el Toni Flores.El recorregut era atractiu,la sortida es donava desde el pabello esportiu ,es baixaba fins el passeig ,direccio Masnou i es tornava a pujar un altre vegada fins l'estora d'arribada.
L' Eulogio va fer una cursa amb molt de cap,començant a la posicio vint i acabant-la en 7º posicio, a molt pocs segons del 6º clasificat,de la general.Pujan al podi com a primer de la seva categoria.
En quan al Toni Flores,ha fet una cursa, controlan en tot moment la posicio ,que desde el km 5 ,nomes ha tingut de perseguidor l'ultramaratonia Ricard Verge,acaban en 1º posicio de la general i passejan el nom del club en lo mes alt del podi.
Molt bons trofeus i obsequis per part dels organitzadors i perfecte senyalitzacio del recorregut.

4 comentaris:

  1. Toni suma y sigue... grande, felicidades, cursa chunga(antes era más chunga, se corría con la calda de la tarde)y peasso de trofeo!!!

    No me gustaría dejar de apuntillar, que don Fernando Ramos, éste mismo Domingo, se quedó a sólo 19" de su tiempo del toballó(cena) en el 10000 de la maquinista!!! ya lo tiene...

    Seguiremos informando, nos vemos

    ResponElimina
  2. Grandes rivales en la carrera y mejores amigos fuera de ellas.Asi es como se comportaron Aleix Aznar y Alfred Redrado,que tuvieron la delicadeza de enviarnos las fotos del podium e invitarnos al 1500 de veteranos, que celebran el proximo dia 15 de Julio a las 9.30 de la noche.
    Lo unico que nos hace falta,es enviar todos los datos a, aleix42.195@hotmail.com y se hacen cargo de apuntarnos.
    Juanma,lastma que no tengas licencia,pero seria una buena oprtunidad para estrenar tus nuevas zapatillas de clavos.
    Por mi parte decir,que me encanta esta buen rollo entre clubs,y como no Aleix i Alfred,mas alla de ser lectores asiduos de nuestro bloc, quedais invitados para el proximo IV Criterium 1000 de Granollers.
    En cuanto a la carrera,estoy muy contento de volver a ver a Eulogio en el podium.
    Para el año que viene,Eulogio,en este tipo de carreras,tienes que estar luchando por la general.Entreno y ganas te sobran,cuando seas "disciplinado "en tus descansos,seras unos de los mejores atletas de la comarca.

    ResponElimina
  3. Tengo el corazón partio...

    ResponElimina
  4. Pues sí Toni, puede ser una lástima, que en ocasiones,no sólo basten las ganas para correr...

    Mis nuevas zapas, obtendrán su primer desgaste, ésta semana de todas maneras.

    Nos vemos..(me parece, que le has roto "el cuore" a algún individu@...)

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.