dimarts, 1 de desembre del 2009

20a Matagalls - Granollers


29 de novembre de 2009 . Sortida de 6:45 a 7:30

Informació a :
http://www.aeg.cat/matagalls.php

Un destacat membre del club ens ha fet arribar la seva intenció de participar en aquesta tradicional travessa de 40 kms que surt del Coll de Bordoriol i arriba al centre de Granollers.

Li desitgem tota la sort del món i encoratgem a qui pugui que l'animi força pel pas de Les Franqueses i Granollers.

Antonio i el seu nebot instants abans de completar aquesta travessa

8 comentaris:

  1. No se qui es el membre de l'equip que disputara Matagalls-Granollers,molta sort al valent que la disputi.

    ResponElimina
  2. Ho sento,l'anonim soc jo.

    ResponElimina
  3. El valiente es el abuelo ANTONIO

    ResponElimina
  4. Pues eso Antonio,que la disfrutes.
    Esperamos una cronica detallada de tu aventura.

    ResponElimina
  5. Sembla ser que els participant de l'edició d'enguany no patiran ni la neu ni el fred de l'anterior edició.

    Animo a tothom a sortir a animar el nostre company Antonio, pel pas de Les Franqueses o a l'arribada a Granollers.

    ResponElimina
  6. Antonio,no veo tu cronica!!!!Por cierto, me encanto verte llegar a meta,estabas entero,entero.

    ResponElimina
  7. domingo dia 29 nos presentamos a las 5 de la mañana en la parada de autobuses de granollers ferran y antonio del club a4el km junto con mi sobrino jose dispuestos a afrontar la matagalls granollers,despues hacer la cola correspondiete subimoas al autobus y a las 6,55 bajamos en coll de bordiu,hacia un frio que pelaba los dos primeros km en subida los 3 restantes antes de llegar al matagalls era una pared llegamos ariba sin gemelos,unas preciosas vista al amnecer y divisamos el pla de la calma despues de un vaso de caldo calentito el recorrido se desvia a la derecha y empiezan los corriols muchas subidas y bajadas con sus correspondietes piedras en el km 15 aprox una buena butifarra y seguimos en ese punto ibamos en la posicion 15 y 16 ah decir que ibamos en el 2º autobus lo peor fue dos km antes de llegar a canovas donde acaba la semi,mi compañero de fatiga empieza atener molestias en la begiga pues despues descubrimos que se habia desidratado y a partir de hay tubimos que seguir andando pues le era imposible ni trotar ,llegando a las franquesas una alegria,no estaba esperando el amigo jose domenechc con una botella de isotonico un abrazo y seguimos,otra agradable sorpresa 500mts antes de llegar al illa sport veo salir de un coche a dos amigos del club toni y jaume los cuales nos acompañaron un buen trozo desde aqui les doy las gracias y llegada a la sede excursionista en el puesto 59 y 60 y ahora hasta la proxima.

    P.D al amigo ferran ya no lo volvi aver creo que llego hora y veinte antes que nosotros.

    ResponElimina
  8. Moltes felicitats per el gran repte assolit. Espero a la propera poder-vos acompanyar, doncs ja fa temps que tinc ganes de fer una travessa d'aquestes característiques.
    Fins aviat,

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.