dilluns, 16 de juny del 2008

II Critèrium de 1000 m de Granollers

31 comentaris:

  1. Tenia ganas de que se abriera este hilo.
    En nuestro club hay un claro favorito para ser el primero del mismo,que no es otro que Luis,ya que sus futuros entrenos para hacer pista asi lo hacen preveer,de todas maneras se las vamos a hacer pasar canutas.

    ResponElimina
  2. Empieza pronto la presión, está claro que muchos tenemos gran ilusión por esta cursa, habrán tortas por estar en la primera serie, el año pasado nadie queria estar y este año va estar muy dificil salir en la primera, habrá un gran participación, para presión se la pondremos también al Antonio que tiene que devolver el trofeo, y espero que el año que viene no lo tenga él.
    También este año dependiendo de las chicas que vengas se puede hacer un 1000 solo de chicas que seguro que también será muy interesante.

    ResponElimina
  3. Que alguien me resuma en qué consiste esto del "criterium".
    Y lo más importante. ¿Cómo se prepara?
    Si hay que hacerlo, pues se hace. Ya no viene de aquí.
    Por cierto, ¿cúantas tendríamos que ser?

    ResponElimina
  4. Rumor con bastante de cierto,Jose Luis Blanco posible participante del criterium,( todo depende de su preparacion para Pekin)se lo intentara traer Caballero del California Sports y al magrebi del California que hace dos semanas hizo 1.04 en la mitja de Igualada,vendra casi fijo.
    Joder, al final consistira en que no te doblen.
    Que gozada,poder decirles a tus niños que corriste un 1000 con un olimpico,perdon, borro lo de decirles a tus niños.

    ResponElimina
  5. Anna,

    Si sou 8 ó mes noies, segur que farem una sèrie femenina 100%. Si sou menys, en funció del nombre total de participamts masculins haurem de decidir si fem una sèrie mixta.

    Per cert ja tenim el trofeu per la primera classificada femenina

    Respecta a l'entrenament, fora bo que fessis alguns entrenaments més curts i ràpids. No sé si has fet mai sèries. Si no n'has fet mai, podries començant fent canvis de ritme de 1, 2 ó 3 minuts forts recuperant de 2 a 3' trotant molt suau; per exemple podries fer un bon escalfament ( 20' de rodatges + estiraments + unes rectes progressives) i 1' fort + 2' lents + 2' forts + 2' lents + 3' forts + 3' lents + 2'forts +2'lents + 1'fort +1'lent.

    PD : l'anònim és el jaume que no sé qué passa que em dona un error

    ResponElimina
  6. En un principio no podia venir, por motivos de trabajo, pero creo que al final me lo podré combinar y no me perderé fastambuloso evento.

    ResponElimina
  7. Animo a la seccion femenina para que puedadn disputar una tanda ellas solas.

    ResponElimina
  8. Por las noticias que tengo de unos de los organizadores, la primera serie estará cara, cartel de lujo, el ganador posiblemente baje de 2'30'', pero no creo que el último de la serie haga más de 2'45''. Esto da pánico, se hará mínima para Pekin.

    ResponElimina
  9. Ir dejandome los tiempos y el nombre para el proximo criterium del dia 27,os lo digo para encargar los lotes de embutidos y las televisiones de plasma que regalaremos en dicho criterium,el proximo lunes dia 22 de Junio se cerraran inscripciones.

    ResponElimina
  10. Como bien dice Luis,tortas van haber para hacerse un hueco en la primera serie,pero recordemos que las otras series estaran igual o mas reñidas que el año pasado,a ver quien baja el tiempo del anterior año.
    Acordaos que teneis que confirmar,el tema de la cena para hacer un autochequeo de la temporada.

    ResponElimina
  11. Bueno,se han cerrado inscripciones para el proximo criterium,los obsequios preparados,los jueces avisados,y todos nosotros,espero yo , preparados para disputar nuestra serie.
    Agradezco a todos los inscritos,el apoyo a esta competicion,donde cada año,tiene que ir a mas,preparaos que el año que viene estara homologada por la federacion catalana,palabras textuales del Sr Cutrina,juez de atletismo y delegado de la federacion catalana.
    Por contra, decir, la pauperrima inscripcion femeninad de nuestro club para el evento,que tienen que venir forasteras a apoyar esta competicion.
    Nos vemos el viernes a las 7.30,en las pistas.
    Y despues a cenar quien lo desee,enviarme la gente que querais ir a la cena ,lo antes posible porfavor.

    ResponElimina
  12. Por cierto a Jaume y a un servidor ,nos haria especial ilusion, que la gente lesionada del equipo,hiciese acto de presencia i de paso colaborase en tareas logisticas,como por ejemplo Paco Cabezas que se ha ofrecido a ello,contra mas seamos,mejor lo pasaremos.

    ResponElimina
  13. Hola a tots,

    Inscripcions tancades amb 42 participants. Finalment hem hagut d'ampliar una sèrie per l'alta participació.

    Hi haurà, per tant 4 sèries, una de les quals serà mixta, i disposarem de 2 llebres; una per baixar de 2'30'' i una altra per baixar de 3'.

    Horari estimat :

    20:30 1ª sèrie ( atletes amb marques acreditades per sobre de 3'30'' ( sèrie mixta )
    20:40: 2 sèrie ( atletes amb marques entre 3'10'' i 3'30'') aprox
    20:50: 3ª sèrie ( atletes entre 2'50'' i 3'10'' aprox )
    21.00: 4ª sèrie ( atletes de menys de 2'50'' aprox )

    Es recomana venir com a mínim 30' abans de la sèrie per confirmar inscripció i escalfar correctament.

    ResponElimina
  14. Escalfament per un 1000 m.

    Córrer una prova de pista requereix un escalfament idoni. La típica cursa lenta d'abans d'una mitja i 4 estiraments , aquí no serveix.

    Corre una prova d'aquestes característiques requereix d'un bon escalfament que ens prepari per córrer el més ràpid possible i alhora que ens protegeixi de les sempre inoportunes lesions.
    Tot escalfament comença amb una cursa contínua lenta d'uns 15'. Seguidament passarem a fer exercicis de tècnica de cursa ( skipings alts, talons al gluti, salts alternatius i multisalts però sense exercitar-nos al 100%). Seguidament podem fer una taula d'estiraments i 10' abans de córrer, uns progressius. Es comença ben lentament i a mesura que ens anem trobant bé, incrementem la velocitat fins arribar al 80-90% de la velocitat màxima, mantenint un parell de segons, per deixar-nos anar de manera poc brusca.

    L'escalfament és molt important i s'ha de fer ben concentrat. És per això que , si cal, és millor fer-ho sol que no pas en companyia; ja hi haurà temps després per petar la xerradeta amb els companys.

    També és important la teràpia psicològica durant l'escalfament. Molts atletes, mentre escalfen, "visualitzen" la cursa i fins i tot, acaben de definir l'estratègia.

    ResponElimina
  15. A dia d' avui,rectifican les dades del Jaume en quan al numero de partcipants que es converteixen en 52 participants,52 amics,52 atletes que venen disposats a pasar-ho pipa,amen de jutges i col.laboradors.
    Enrecordeu-vos tema sopar,fins divendres.

    ResponElimina
  16. Como bien dice Jaume, hay una ausencia importante para el 1000, la representación femenina del club, cada una por motivos diferentes, pero hubiera estado bien que hubieran participado las chicas en el criterium, esperemos que para proximos años se motiven hacerlo, es una buena experiencia.

    ResponElimina
  17. Jo tambe penso que les noies del club, s'haurien d'aver animat, és una experència, i crec que val la pena.

    ResponElimina
  18. Toni,

    jo vindré a donar suport al depart. logístic.

    L'any que be farem el que calgui per anar-hi, sobre tot l'equipació femenina, ja que hi han tantes crítiques (constructives) sobre tot....

    L'Anna i Júlia treballan, raó més que suficient per no assistir, no creus???

    Ah!! per cert, lo de la foto va estar molt be!!!
    crec que vam quedar divinas.

    :-)))

    ResponElimina
  19. Suposo que encare i sou a temps noies, animos que "nomes" es 1 km i tindreu sorpreses.

    ResponElimina
  20. Després de tantes al.lusions a l'absència femenina del club i l'estirada d'orella d'en Toni i en Jaume al blog, em sento obligada a dir unes paraules.

    1.Que es parli de nosaltres vol dir que ens aprecieu. Gràcies.

    2. Que hem considerat que aquest any no estàvem preparades per disputar aquesta prova, malgrat les ganes inicials.

    3. Que ha estat una temporada en què hem participat a moltes curses.I continuarem fent-ho.

    4. Que no volem que aquest fet afecti a la relació que tenim amb tots vosaltres.

    5. Que avui ens comprometem publicament a participar al criterium 2009.Comptem amb la vostra ajuda.

    6. Que no volem com a premi una funda nòrdica.

    Bé, que tingueu molta sort demà i QUE GUANYI EL MILLOR!!!!!!

    ResponElimina
  21. Per alusions a l'Anna dir que:

    Es cert que tot l'equip us aprecien moltissim.

    Que amb les cursas que heu fet,esteu mes que preparades per disputar un mil,no es tracta de fer marca per anar als josc olimpics de Pekin.

    Surtiu amb mes ventatje que les demes participants,degut a les curses que porteu aquesta temporada.

    La nostra relacio amb vosaltres,sera cada dia millor ,recorda aquesta dita"los que se pelean se desean"


    Estem molt contents de contar amb vosaltres pel criterium 2009.


    Veig que estas molt confiada en pujar al podi,per desagrair el premi dels nostres patrocinadors,mirarem l'any que be que et facin arribar de manera personalitzada una equipacio sencera de la marca que "buecencia "vulgui.


    Si que es veritat, que guanyi el millor i que tot l'equip faci pinya per sortir a tots els suplements esportius del proper dilluns.

    ResponElimina
  22. Qué suerte teneis los que no trabajais el viernes por la tarde! Que conste que no puedo correr el criterium por motivos laborales. La única tarde que libro es el miércoles, motivo por el cuál he podido salir en la foto. Si no participas porque no participas y si participas porque
    participas...Suerte a todos mañana! Sobretodo a mis compañeros de a 4 el KM!

    ResponElimina
  23. Només una cosa, Anna. Jo només ho deia perque fóssim més colla. A més jo em pensava que guanyaríeu, i puguéssim arrivar a un acord per lo de la funnda nordica, que a mi si em fa falta.

    ResponElimina
  24. Hola companys,Toni i Jaume.
    Estan previstes les hores de sortida de les sèries?
    per motius familiars no se si arribaré a temps i m'agradaria saber a quina hora és la meva sèrie.
    Gràcies i bon Critèrium

    ResponElimina
  25. La pregunta es per que se que hi han mes sèries de les previstes, i poden modificar els horaris.
    Gràcies

    ResponElimina
  26. Felicidades a todos los participantes del II criterium de 1000m de Granollers, creo que la mayoria estamos muy contentos con nuestras marcas ( aunque me hubiera gustado ganar al toni, pero no pudo ser, el año que viene que se prepare fuerte). Muchas felicidades sobre todo a los abuelos del club, Fernando y Antonio, los dos hicieron un carrerón. También darle un fuerte abrazo a Pedro y le deseo que se recupere pronto.

    ResponElimina
  27. Mi mas enhorabuena a todos los participantes ,voluntarios y demas pesrsonas que se involucraron en el criterium,y que hace que esta convocatoria sea una tarde de ocio para todos los del club a 4 el km,haciendo y ampliando el circulo de amistades que el club esta haciendo poco a poco y creando buen rollo alla por donde va.
    Por lo que respeta a la competicion,decir que es una prueba diferente a las demas,tenia muchas esperanzas en Luis,pero la presion le pudo,otro año sera.
    De todas maneras el protagonista de la jornada fue Miquel Clapes,que con un alarde de velocidad y resistencia hizo vibrar a toda la parroquia cuatrera,dejando ko a su compañero de entrenos Toni Torres.

    ResponElimina
  28. HOLA COMPAÑEROS YA POR FIN ME HE DESECHO DEL MUÑECO,GRACIAS AL PLAN DE ENTRENO DEL JAUME AL CUAL LE AGRADEZCO MUCHO SU TIEMPO QUE DEDICA A LOS PLANES DE ENTRENO,AH Y EL AÑO QUE VIENE NO PIENSO VOLVER A RECOGER EL MUÑECO O SEA QUE APRETAR EN LOS ENTRENOS QUE YO NO PIENSO AFLOJAR

    ResponElimina
  29. http://jaumearagones.bloc.cat/post/11398/226151

    En aquesta adreça hi trobareu els resultats oficials

    ResponElimina
  30. Como dice toni una carrera diferente, una fiesta de final de temporada, quiero felicitar a la organizacion por el poder de convocatoria ( toni i jaume ) y por el éxito conseguido.
    Si alguien graba la noticia de GTV que me la pase en el formato que ssea que la pondré en este blog.
    Felicidades a todos.

    ResponElimina
  31. Moltes gràcies toni per la felisitasió, el protagonista de la jornada... espero l'any que ve fer el mateix amb el permís del meu amic toni torres.

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.