dimarts, 4 de setembre del 2012

Cursa Vent amunt

Una cursa....diferent.

5 comentaris:

  1. S'ha de dir que l'administrador del bloc ha rebut força pressió per una persona que va participar en aquesta cursa per a que en el reportatge no apragués la foto on surt abraçat a un flotador en forma d'ànec, mentre esperava que el rescatessin de morir ofegat.

    Esperem que aquesta actitud irresponsable i que frega la denúncia policial no es generalitzi...

    ResponElimina
  2. felicidades peix ,que eres un todo terreno ,estas en todas las cursas mas singulares , pero siempre dejando el club bien alto .

    ResponElimina
  3. EEEEiiii, Peix, qué reportage más chulo! Pero lo mejor de todo es ver al guapísimo de tu hijo con la equipación de A4. Para cuándo el fichaje? Lo queremos en el club, YA!
    Se ve una cursa diferente y divertida. Para el año que viene podemos plantearla como inicio de temporada, rematándola con un buen vermusito de esos que nos gustan tanto.

    ResponElimina
  4. Este domingo 26/08 se celebro una cursa popular de FESTA MAJOR DELS BLAUS, cursa de obstáculos, muy divertida y chula, que aconsejo para todo el mundo como una forma de empezar la temporada con un buen sabor de boca, pasando una mañana genial, yo la he hecho con mi hijo David y nos lo hemos pasado Teta!!! el año que viene repito seguro. Y como dice Eva con Vermutico final.

    ResponElimina
  5. Ei!! la cursa va ser moooolt divertida!!! però haig de reconèixer que és una cursa per passar-ho bé i riure una estona més que per anar a competir! Ja veieu que alguns vam anar disfressats :)

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.