dijous, 23 de desembre del 2010

Entrena la mitja amb a4elkm; entrenament de divendres 24/12/10

Recordem que l'entrenament de divendres 24 al vespre queda anulat ja que força gent té compromissos familiars que els impedeixen poder entrenar a les 8 del vespre.

Tot i així, no hi ha excusa per a no entrenar; sempre es pot venir al migdia o bé més d'hora. Recordeu que teniu l'entrenament previst al marge esquerra com sempre.

El dia 26, a les 8:00 del matí, es manté l'entrenament de diumenge.

4 comentaris:

  1. Hola,
    siento no haber podido compartir ningún entreno esta semana, pero es que no salido a trotar ni un solo día :P ...la excusa no es la llubia, lo prometo, palabrita del niño de jesús :D Ha sido la fiebre O:)
    Me hubiese gustado felicitar las fiestas en persona, pero dado que no nos vamos a ver,os deseo que paséis unas buenas fiestas, que comáis y bebáis mucho acompañados de las personas más queridas... y como no, mucha salud para poder recorrer muchos kilometros! FELIZ NAVIDAD!!! :-)

    ResponElimina
  2. FELIZ NAVIDAD Y PROSPERO AÑO NUEVO A TODA LA GENTE DE EL CLUB Y A LOS QUE ENTRENAN PARA LA MITJA QUE TODOS VUESTRO PROPOSITOS SE CUMPLAN, Y A SEGUIR ASI QUE HAY UN GRUPO DE GENTE MUY SANA Y BUENA GRACIAS A MIS COMPAÑEROS DE ENTRENOS POR VUESTRO APOYO MORAL YA SABEIS EL PORQUE GRACIAS CHICOS...

    ResponElimina
  3. Feliz Navidad para todos y muchos km en el 2011.

    Saludos.

    Fernando.

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.