dimarts, 20 de març del 2012

Marató de Barcelona 2012; dies previs ( 2 )

Afegim un fragment del programa Versió RAC1 on es parlava de la marató de Barcelona i si és sa córrer maratons:

http://rac1.org/versio/blog/es-sa-correr-maratons/
 
Ja queda ben poc. Per fer boca adjuntem el reportatge de TV3 de l'edició de l'any passat:

http://www.tv3.cat/videos/3409510/Atletisme-Marato-de-Barcelona

I l'entrevista al nostre amic Miquel Pucurull a RAC1 ahir al matí:

http://rac1.org/elmon/blog/la-marato-un-repte-precios/



i el plànol de la Barcelona amb el circuit ( clicant al damunt el podreu veure més gran ):



35 comentaris:

  1. Bones:
    Avui he coincidit amb el míster fent el que ell diria una "rodadeta", a mí m'ha portat bastant esbufegant i m'ha comentat això mateix que deia l'Uri en el darrer comentari de la 1a part de dies previs:
    -SENY a ls primers 5kms, es va fresc i es tendeix a anar més per sobre del que caldria i aquests 5kms són de pujada, i en una cursa tan llarga això passa factura, i més val que sigui tard que d'hora.
    Espero que tothom tingui una bona cursa i gaudeixi d'un recorregut animat i al final estigui satisfet amb el resultat.
    També em comentat la manera d'anar cap a Barcelona el dia de la cursa i crec que si hi anem uns quants potser seria bó per anar junts i no tenir problemes d'aparcament anr-hi en tren (som 20.000 corredors OJU!, imagineu estacionar per allà.
    Miraré horaris de sortida de Rodalies cap a Sants hi poso les hores per veure quina opció es consolida, si tren, cotxes, o els jets privats de d'èlit del club.

    Sóc l'Alf, però a la feina no em deixa sortir d'una altra manera.

    ResponElimina
  2. Bé torno a ser Alf:
    Aquí us poso les hores de sortida dels trens de Rodalies (sortida des de Granollers Centre, arribada Barcelona Sants).
    He posat les primeres hores del matí, a partir d'aquí s'hauria de veure quina hora és la millor per no arrivar quan encara no han posat ni els carrers, però tampoc no arrivar sense temps ni de pixar.

    Hora Sortida Hora Arribada
    05.26 06.06 R2 0.40
    05.56 06.36 R2 0.40
    06.26 07.06 R2 0.40
    06.56 07.36 R2 0.40
    07.26 08.06 R2 0.40
    07.56 08.36 R2 0.40

    Des de l'estació de Bellavista es surt entre 3 i 5 minuts abans, però el tren de les 05:26 no para a Bellavista.

    ResponElimina
  3. Alf,planteja`t seriosament agafar el tren de tornada,dubto molt que al finalitzar, tinguis moltes forces d'agafar un altre vegada el tren.
    Soc partidari de cotxe.

    ResponElimina
  4. Doncs jo crec que la millor opció és el tren de llarg.

    Voto pel tren que surt a les 6:36 de Granollers Centre. Podem deixar els cotxes al pàrking de l'estació.

    ResponElimina
  5. Alf diu:
    Jaume em sembla que si jo no he copiat malament l'hora de sortida no són les 06:36 si no les 06:26, amb arribada a Sans a les 07:06.
    Jo Toni penso com tú que potser no tinc ganes d'agafar el tren, però deixar el cotxe allà al matí i sortir desprès de la carrera potser és un Kaos Total, és el que hem fa decantar-me pel tren.

    ResponElimina
  6. Yo no opino, me adaptare en principio a lo que diga TONI, lo he contratado por una pasta y un porcentaje en marisco sobre objetivos conseguidos en La Maratón, “Oxease” que en este momento es mi representante, manager y ”LIEBRE” para esta carrera, para cualquier contrato de publicidad, imagen, entrevistas o TRANSPORTE pónganse en contacto con el GRACIAS.

    ResponElimina
  7. Ja estan assignades les llebres? ???Toni jo puc apujar la oferta de 'n Peix: mariscada, pernilet i maduixots amb nata per rematar-ho.
    Algú te identificats quants a4's sortirem? Estaria be penjar una llisteta al bloc amb els noms i els temps REALISTES, no matitzats pels efluvis de l alcohol al sopar de fi de temporada, que cadascú es planteja...
    Eva, els albertos també estaran fent logística al llarg del recorregut, però al mes pur estil Peix ja me'ls he pillatge de sherpes.

    ResponElimina
  8. Uriiiiii !!!!! no me toques los huevillossss…. y me seas cabronceteee,
    que hago una contraoferta a tus “SHERPAS” que no podrán rechazar,
    para que te rellenen el gel con Tabasco.

    ResponElimina
  9. Culo hijo, dije culo!
    Ui que et veig nerviós .... Jo no, si m' he menjat les ungles es sols per alleugerir pes, i el barca no ajuda avui!

    ResponElimina
  10. Hola! L'any passat vaig anar en cotxe ben aviat i em va anar molt bé. Crec que repetiria. El tema estaria en aparcar a les set en punt. A la zona propera a l'estadi, per després sortir per la zona del Costa llobera i no trobar-se el follón a l'acabar la cursa.
    Crec que un bon lloc de trobada és a la gran zona de moqueta del pavelló 6, a la nau a cota més baixa, baixant les escales des del guarda-roba (crec que és el pavelló d'Itàlia). Cap allà a les 7h45' o així, va bé?? Allà es pot estirar, trotar, etc...
    De tota forma, si hi hagués quorum per un tren concret potser m'apunto.
    Jo m'he plantejat passar la mitja entre 1h27' i 1h29', segons com em trobi. Molta sort a tots!!

    ResponElimina
  11. Hola!
    a mi em sembla bé baixar amb tren, també penso que serà el millor per no barallar-nos per trobar aparcament. El tren de les 6:26 també em sembla una bona idea.
    Ara com ara estic força desanimada perquè estic de baixa amb bronquitis i sinusitis, però el divendres decidiré què fer el diumenge, i per poc que pugui agafo l'alta i em poso les bambes!

    ResponElimina
  12. Risto,ni caso, tu en coche, pagamos un parking patrocinado por el club y al finalizar te recojo donde digas,joder! ojala acabeis todos dignamente, pero me sorprende, vuestro actual medio de transporte, cuando he vivido situaciones post-maratones con algunos compañeros que precisamente coger el tren no era lo ideal,en fin, yo me voy en coche,llevo a mi pupilo Risto, a Dani i Meritxell.
    Fins diumenge.

    ResponElimina
  13. Crec que la idea de Uri de fer llista de participants i temps pot ser bona, inicio la llista de participants i temps, tot i que com és la meva 1a marató no sé qué posar, per sensacions crec que puc estar per sota de 3h, el cos dirà la resta diumenge:

    Nom Temps
    Alf sub3h

    ResponElimina
  14. Tiempo estimado......

    Ya que es mi primera Maratón quiero disfrutarla, vivir el ambiente y no ir collado,
    haciendo una marca que sea cómoda y pueda bajar fácilmente en la próxima….
    2:03’50’’ o 2:03’55’’ creo que de esta forma no me pondré mucha presión…

    ResponElimina
  15. Joder Lluis!! tenia pensado llevarte a ritmo de 2.05-2.06,en este caso y viendo el panorama, guardaré mis asics gel trabuco que ya tenia preparadas y desempolvaré mis voladoras.

    ResponElimina
  16. Alf ha dit:
    Mariconeti, eso m'ha sonao a caxondeo, ;), pero si teneis que ir a ritmo de 2h y poco mejor me llevo my muntanfly y os sigo a rueda.
    Ahora en serio, la idea de Uri era poner las marcas objetivo de cada uno para ver si nos podemos poner juntos los que piensen hacer una marca similar.
    Como he dicho antes mi tiempo objetivo lo pongo por sensaciones, lo más que he hecho ha sido la maratest, y podria estar ahí. Luego a ver los 12 últimos kms como se dan, que pueden ser mortales(si no es que me desinflo en los primeros).

    Bueno, un saludo a todos

    ResponElimina
  17. Ei!!

    finalment jo també baixo amb cotxe! acabo de parlar-ho amb el meu pare i també m'ha dit que això de baixar amb tren pot ser una mica dur per la tornada. Faré cas dels experts!
    I respecte el temps que pensem fer, doncs el meu objectiu és guanyar-vos a tots, així que si el senyor Peix vol fer 2:03:50, m'hauré de comprar un traje d'aquests tant xulos del Toni per córrer més que ningú i posar-me molta gomina al cabell per agafar velocitat i .... a TOPE!!!

    ResponElimina
  18. bueno chicos y chica maratonianos,creo que de chicas solo corre mirella,¡¡¡muchisima suerte a todos/as!!!estoy segura que conseguireis vuestros objetivos,un besote a todos.

    ResponElimina
  19. Alf ha dit:

    Bé sembla que el tema del transport s'ha desinflat una mica, finalment es queda en alguna cosa o en algun lloc ni que sigui el dia de la marató o com està el tema? Estic treballant de tardes i no puc veure ningú, disculpeu.
    També m'agradaria saber si per la recollida de dorsal algú va dissabte al matí o la tarda, per poder quedar i anar junts, Merci

    ResponElimina
  20. Alf ha dit:

    Us deixo un link a un reportatge que de segur que heu vist una i cinquanta mil vegades, és el programa Informe Robinson sobre Haile Gebrselassie i la marató de Berlín on va fer record del món amb 2:03:58. El vídeo és molt maco perquè et deixa veure la part més humana d'aquest petit gegant de l'atletisme. A mí personalment és una de les persones que hem resulten més carismàtiques, tant humana com esportivament.

    http://www.youtube.com/watch?v=Myc2tFaU0QE

    En aquests moments em sembla que vídeos com aquest ajuden a portar una mica els nervis de gent que com jo no ha fet mai una marató i li té molt de respecte.

    No em tracteu de friki, plis.

    Salut

    ResponElimina
  21. Jo em plantejo estar sobre les 3.05 de sortida, començant suau i passant la mitja sobre 1.30/1.31... Si aguanto doncs collonut, si punxo, assegurar el sub 3.10, i si per contra em trobo be i puc apretar...., doncs deu dirà.... Però em crec menys el "intentar baixar de 3" de l' Alf que el 2.05 de'n Peix!!
    I la resta?

    ResponElimina
  22. Ei gent!
    al final quedem a algun lloc? ni que sigui per fer la foto abans de la sortida!

    ResponElimina
  23. El meu objectiu serà córrer fent honor al nostre club; és a dir a4elkm !

    Tot just fa tres setmanes quant vaig començar a correr de nou, fent 10', no hauria dit mai que em plantegés poder córrer la marató a4elkm. Però la veritat és que cada dia que passa em trobo millor.

    Ara només queda conseguir acabar sense lesionar-me de nou i patint el just.

    Recordeu els que aneu a recollir els pitralls divendres i dissabte al matí, de prendre la càmera de fotos i fer-vos alguna foto recollint-lo pel nostre reportatge.

    Jo aniré el dissabte a les 5.

    ResponElimina
  24. hola a todos , yo ire a buscar el dorsal mañana por la tarde, ¿hay alguien que valla? . la marca del maraton yo digo como el alf, es la primera y le tengo mucho respeto tambien , mi reto es acabarla ,disfrutarla y ver como es eso de correr un maraton , si hago 3,45, estaria contento , pero si hago 3,30, estare muy contento.yo el domingo ire en coche , ya aparcare donde pueda , aunque luego no se si podre conducir!!!!!y tu risto espidi gonzalez ,, no corras tanto jajajajaj, claro que con la liebre de lujo que llevas ya podras .

    ResponElimina
  25. IMPORTANT !

    foto a4elkm de diumenge: 7:30 a la torre de l'esquerra de la Plaça Espanya mirant les fonts.

    OK ?

    ResponElimina
  26. Pels vallesans.

    Sembla que l'opció tren no té gaire èxit finalment.

    Què us sembla si quedem a l'aparcament del Pabelló de Les Franqueses a les 6:30 i decidim quants cotxes prenem ?

    ResponElimina
  27. si estaria bien ,eso de quedar en el pavellon yo me apunto.

    ResponElimina
  28. Alf ha dit:

    Per mi ok el tema de quedar diumenge a les 6:30, no vull ser l'únic al tren que sembla que torna de la guerra en acabar la marató.

    Jaume,kom vas a recollir el pitrall?, jo haig d'anar també dissabte a la tarda.

    ResponElimina
  29. 1º yo iré el sábado a las 17h a recoger el dorsal.

    2º el domingo la hora de quedar para los vallesans,
    creo que sería mejor adelantar 15’ la hora de salida a las 6’15h,
    para ir sin prisas, aparcar, reunirnos pa la foto, hacer el Carajillo, la copa y el puro con tranquilidad.

    3º ya que estáis coñones con lo de la marca me mojare,
    yo aun siendo la primera me he propuesto un tiempo ajustado entre 3:20’ y 6:20’, según sensaciones, corriendo o con el coche Escoba.

    ResponElimina
  30. El Domènech i un servidor, que enguany no correm la marató, intentarem fer de suport dels companys que corrin amb un temps objectiu entre 3h i 3h20. En aquest interval de temps crec que veurem al Uri i al Sergi, oi? Algú més d'a4elkm? Hem planificat un recorregut en metro per poder estar als kms 7,12,20,mitja,28 i 32. A partir del 32 el Dome farà de llebre del Uri i jo del Sergi.

    Molta sort a tothom, especialment als debutants!!!!

    ResponElimina
  31. Ànims i molta sort per diumenge!!!

    ResponElimina
  32. Ara si arrivat l'hora, la feina esta feta dema a las 8:30h a disfrutar de la Marató de Barcelona.Molta sort a tots!!

    ResponElimina
  33. Disfrutar de esta Maraton todos/as,que para eso habéis entrenado tanto, que os vaya muy bien.Vigilar con las liebres que se aceleran demasiado y tenéis que acabar si o si los 42Km.

    ResponElimina
  34. Ànims i forces a tots per demà!
    Que passeu tots un bons 42 kilometrets..

    ResponElimina
  35. Tan la Carmen com Jo, us dessitgem que tingueu una molt bona cursa i que gaudiu d´aquest nou gran repte, així que : Cap i molta sort.

    Carmen i Rafa

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.