dimecres, 2 de maig del 2012

Ho hem assolit !

12 comentaris:

  1. Alfredo, felicidades por tu marcón!!!,en una maraton dificil de perfil.
    Gran capacidad de recuperación despues de Barcelona,digna de un campeón!!

    ResponElimina
  2. Congratulations Alfredo!

    Olé tu... por meterte entre pecho y espalda otra maratón después de la de BCN y por bajar de 3h. Ahí es nada...

    ResponElimina
  3. muchas felicidades alfredo, valla pedazo de marca , estas echo un campeon , de maraton a maraton con un par .

    ResponElimina
  4. Felicidades Alferedo!!!!!es espectacular!!! como lo haces??? yo de mayor quiero ser como tu, je, je todo lo que te propones lo consigues..enhorabuena!!!
    Ánimos para tu familia por estos dificiles momentos que estais pasando en especial tu hija Andrea. Un beso para todos y un abrazo para tí CAMPEON!!!

    ResponElimina
  5. Felicidades Alfredo!!!!!
    Ya eres sub3h, pero seguro que pronto bajarás mucho esa marca.
    Ánimo campeón!

    ResponElimina
  6. He de reconocer que me he emocionado al escucharte. Felicidades, Alfredo. Me encantan las locuras que se hacen en este gran club.
    Rosi, estoy preparando un "filma la mitja", y creo que serias una gran monitora...ole, esos planos de playita, chulos chulos de verdad!
    Andrea, princesa, la mejor cuidadora de niñas del mundo mundial...estaré esperándote en meta el dia que decidas correr junto al loco de tu padre. Con lo sumamente guapísima que eres, vamos a ganar muchos adeptos al club...
    Berrrrrniiiiii!!!!! No pienses que te libras, bandido. Tú a correr también, pecador! Y bailame eu chi pego!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. Felicidades Alfredo,que tiempazo 2.59xx a seguir asi.

    ResponElimina
  8. Ole tu!!! Lo tenias en mente este año, te quedaste con ganas en BCN y un mes más tarde, repito, “un mes más tarde" para flipar... lo has conseguido Alfredo, un abrazo.

    ResponElimina
  9. Amb un parell! Enhorabona! Quina sorpresa, cascar-se una marató sub-3h con tól solano a Empúries! En aquesta època que ja apreta la calor i ja fa mandra animar-se a fer més de 10 km...
    I segur que encara et queda un marge de millora important.
    Aquest esforç té moltíssim mèrit, sí senyor!

    ResponElimina
  10. Alf ha dit:

    Perdoneu per estar tant ausent aquests dies però entre el curro i la casa, un va de cul.

    Gràcies a tots per les felicitacions, la veritat és que per mi era un gran repte el baixar de tres hores, més quan li havia promés a la meva filla. Li vaig prometre que li dedicaria la carrera en que ho aconsseguís, i veient el tràngol que està passant crec que li debia al no haver-ho aconseguit a Barcelona.
    Com queda patent al vídeo li agraeixpo molt al trainer els entrenaments que ens prepara i a la Rosi els mimos que em fa a les curses (especialment un massatge en una camilla que sobrava de les fisios de l'arrivaba, oju que no hi hagi mal entesos, massatge fisioterapéutic eing!!!

    Encara queda molt per treballar per arrivar a semblar-se ni en l'ombra a uns quants atletes de veritat que hi ha en aquest club. O sigui que de nou gràcies per les felicitacions i a continuar treballant.

    Us penjaré en un altre comentari la crònica de la cursa.

    Fins aviat.

    ResponElimina
  11. Avui (29/4/12) i he corregut la X Marató d'Empúries, ja sé que no devia, però li havia promés a la meva filla que li dedicaria la meva 1a marató de menys de 3 hores, i ara ho està passant molt malament amb el tema de la seva lesió, valia la pena intentar-ho.
    D'altra banda, havia acabat la furgo i li volia prepara un cap de setmana "romàntic" a la Rosi, que en som de raros!!, un cap de setmana romàntic corrent una marató, bé ella no ho sabia.
    Bueno al caso, que el dissabte vam agafar la furgo i cap a a L'Escala a còrrer una mica. Vam recollir el pitrall, ens vam posar d'anxoves de l'escala i de vi d'agulla ben tevis i avui ben d'hora a despertar-se, esmorçar i escalfar una mica. Total, que a les 08:30 hores tenia enfundat l'equipació de a4elkm i he lluit els nostres colors per la bonica població de l'Escala i els 42195 metres del recorregut de la marató. Objectiu?, baixar de 3 hores, molt fotut per vàries raons, feia tot just un mes de la marató de Barcelona, no he fet un entrenament programat per un expert, o sigui pel trainer (Jaume) ja que em temia que em fotaria bronca per fer dues maratons tan seguides , si no que he barrejat una mica de tot, i tercer, avui feia bastanta calor i bufava una tramuntana una mica empipadora.
    La tàctica?, seny, seny i seny.
    He tingut molta sort i m'he trobat uns companys de no sé quin club (els hi vull agraïr tot el suport i l'ajut que m'han donat, sé que això no ho llegiran però gràcies) m'han fet de llebres i m'han ajudat a mantenir el seny fins el km 18, hem passat la mitja sobre 1h28'-1h29'. Ells feien el recorregut de mitja, així que m'he trobat tot sol per continuar la marató. El recorregut té un tram bastant pla, per la zona del casc urtbà hi ha dos o tres pujades, una d'elles l'entrada a L'Escala, i alguns carrerons per dintre, que tela.
    El recorregut són dues voltes a un circuit i la primera es passa prou bé doncs hi coincideixen 3 curses un 10000 una mitja i la marató.
    Doncs en la primera volta hi fins el km 18 t'acompanyen els de la mitja, però a partir d'aquí res.
    Ja m'ho deien que aquesta cursa era molt solitària, però ha estat brutal, no he anat amb ningú fins que no faltaven 2 kms per la fí, és molt heavy pel cap anar pensant en la cursa i només en la cursa. Però en aquesta m'he vist més sencer, i fins el km 35 no ho he començat a passar malament de veritat, de la bona, ara d'aquí al final, molt patiment.
    Els últims metres han estat bastant agònics per tenir el rellotge molt a sobre, l'últim km ha estat etern i el rellotge semblava que volava, m'han fet mal les cames a rabiar, m'han entrat ganes de vomitar i de tot perquè volia arrivar abans de les 3 hores i ho portava molt just. Finalment en lúltim esforç i mirant amb molta satisfacció el crono a l'arribada la meva gran sorpresa ha estat aturar-lo en 02:59:18. Ja sòc un sub-3h, ho he aconseguit!! M'ha fet molta il·lusió i m'he emocionat molt per la gent a la qual li estava agraït pel resultat i a quí li volia dedicar, especialment la meva filla. El de menys la classificació, és una cursa molt reduïda, 324 arrivats, he quedat el 23, el 10è de la meva categoria. Però com dic la major satisfacció haver baixat de 3 hores, per mí era tot un repte i ja el tinc!!

    Salut


    PD El proper 27 de maig diumenge hi haurà una miqueta d'esmorçar desprès de l'entrenament de les 08:00 per qui vulgui venir, ja li comentaré al Jaume perquè en faci difussió.

    ResponElimina
  12. Ostres Alf, com me n'alegro tio, em va saber tant de greu veure (i viure en directe) la putada a Barcelona amb lo fort que estaves! Ara que ja has provat el xarop que gasta aquesta preciosa i traïdora prova, i que has vist que amb cames i seny (i sort, i bon temps, i la Rosi, i les reporteras dicharacheras...) es poden aconseguir grans reptes, l' any que be faràs un marcon! Enhorabona t' ho mereixes!!!
    P.D. M' ho arribes a dir i et faig de llebre o com a mínim et convido a una birra, estiuejo a deu minuts de la cursa i de fet, estava per allà recuperant-me de la súper nocturna passada per aigua

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.