dissabte, 14 de maig del 2016

L'entrevista; Carme Gaig

Encetem de nou un cicle d'entrevistes per tal de conèixer millor els nostres atletes.

Avui comencem amb una de les darreres incorporacions; la Carme Gaig

Quants anys fa que corres?

No fa ni una any ( riu )

La Carme ( dreta ) amb la seva germana Montse ( a l'esquerra)
Què et va fer decidir començar a córrer?

Per culpa de la meva germana, que venia a entrenar per aquí i em va dir; vinga anem a córrer. Vaig començar, em va agradar i vaig seguir



Com és que vas conèixer a4elkm?

Doncs un cop més a través de la meva germana; ella viu aquí a Les Franqueses i va veure la informació del programa "Entrena la Mitja". Ens vam apuntar i fins ara.

Què és el que més t'agrada de córrer?

M'agrada bàsicament poder córrer sempre i quan estigui bé i no estigui lesionada

Què t'agrada més entrenar o competir?

Competir també m'agrada molt, però sempre i quan no tingui molèsties. Perquè darrerament porto una ratxa molt dolenta de molèsties .

Quines curses t'agraden més?

Encara no he corregut cap cursa de muntanya. Hem fet curses de 5 i 10 km i la mitja marató. La mitja és dura perquè al tenir problemes amb els tendons se'm va fer molt dura. Potser fins ara la millor distància sigui els 10km però m'agradaria poder fer bé la mitja i acabar bé, amb bones sensacions

Quin és el teu entrenament preferit?

Potser l'entrenament en progressió de forma que vegis que pots acabar amb més velocitat

Si no pots venir a entrenar com et sents?

Jo intento sempre venir a entrenar però si no puc per algun motiu, m'enfado.

Quin és el teu objectiu atlètic a cur termini?

Ara mateix poder solventar el meu problema amb els tendons

I a mig/llarg termini?

Poder córrer els 10 km i la mitja marató més ràpidament del que ho faig ara. La marató encara no me la plantejo; ho veig molt lluny

Quin és el teu somni atlètic?

Baixar de 50' en els 10 km

Corrent la mitja marató de Granollers 2016
Quines són les teves millors marques?

5km 25'
10 km No recordo 56' o 59'
mitja 2h07'

Tens alguna mania en particular quan surts a córrer o a competir?

No. No en tinc cap ( nosaltres hi afegim encara, perquè de ben segur que amb el temps en tindrà alguna )

Quina marca de sabatilles t'agrada més?

N'he provat encara poquetes; la que porto ara és Saucony

Què prefereixes aigua o beguda isotònica? fruita o gel?

aigua....No; Isotònica potser. La fruita m'agrada i si la cursa és llarga el gel també el prenc

Moltes gràcies Carme. Esperem que resolguis aquest problemes físics que arrossegues darrerament i que puguis gaudir de córrer i del club durant molts anys









1 comentari:

  1. Carmen, 1 any correns i ja has fet la teva primera Mitja Marató!!!!
    Imagina el que pots arribar a fer !!!
    Desitgem que les lesions et respectin i que puguis assolir els teus objectius atlètics entre nosaltres.
    Benviguda al Club

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.