dimecres, 6 de febrer del 2008

MITJA MARATO DE BALAGUER

El proper día 24 es celebrara la mitja marató de Balaguer,on també conjuntament es fará un 10000.La noticia agradable es ,que si quedem primers per equips,a la mitja, Pinturas Valentine, ens donará 150 euros de premi.Per decisió de la junta directiva ,s'ha cregut convenient, que en el cas de quedar primer per equips i rebre el premi,es destinara a pagar el menjar de la gent que es quedi a Balaguer a fer l'apat,o sigui ,que si no guanyem ,ens ho tindrem que pagar tot i si guanyem ,de l'import total del menjar de la gent que es quedi ,descomptarem 150 euros .
Com a negatiu,el fart de matinar que ens farem,la cursa es a las 10.30 del mati,las inscripcions les podeu fer via telefònica,el telefon surt a la web de la mitja marató ciutat de Balaguer,jo crec que es factible guanyar el nostre tercer trofeu per equips i apart, no repetirem sempre les mateixes curses.Teniu que comunicar la gent que anireu per portar les pertinents samarretas del patrocinador,i fer la foto pertinent després de la cursa.
Toni Flores

16 comentaris:

  1. Buff, yo iría, como siempre me apunto a un bombardeo, pero corro la semana de antes en Gavá, mi motor es muy pequeño, para forzarlo tanto, de todas formas me lo plantearé de ir. Creo que podemos hacer un equipito chulo para ganar, veo gente muy en forma, puntualizo una cosa, que después las chicas se nos cabrea, premio por equipos masculino y femenino, eso quiere decir que hay doble premio, si ganamos también con el equipo femenino. Si valentine no,que creo que sí, mcs pagará los 150€ del premio si se ganan los dos.

    ResponElimina
  2. YO TAMBIEN CORRERE EN GAVA PERO COMO TENGO QUE HACER KILOMETROS CONTAR CONMIGO CRO QUE PUEDE SER UNA BUENA SALIDA Y CAMBIAR DE AIRES ANIMAOS LOS CRACS Y SEGURO QUE GANAMOS

    ResponElimina
  3. Yo voy fijo,a pesar de no estar en plenas facultades atleticas estoy deseoso de estrenar mis nuevas zapatillas y realizar una media muy digna,seguramente corra sin reloj,cosas de un raro como yo.

    ResponElimina
  4. Vale vale!!!! no nos enfadamos....yo iré seguro. Voy a ver si mi manager ANNA RODRIGUEZ se anima al 10000.
    Lluis, lucha por ello y de paso anima a tu Júlia.


    :-)

    ResponElimina
  5. El sr. Valentine es un tio cojonudo y me parece una buena iniciativa, igual que Luis voy a Gavà y no se si tendré fuerzas para hacer dos medias en 7 dias, pero lo de ir al papeo es tentador, sobre todo si es medio gratis, siempre que como dice Antonio nuestros craks ( Flores, Torres, Luis, Pedro..) hagan los tiempos a los que nos tienen acostumbrados, que yo creo que sí. :-) :-) :-)

    ResponElimina
  6. Jo també vindré a Balaguer, però per fer el 10000, la mitja són encara paraules majors. De totes maneres és una fita que vull aconsenguir aviat. Aquesta setmana he començat a fer els canvis de ritme que em va aconsellar Pedro Parra. Sempre s'agraeixen els consells dels cracks.Així, que Carme, ens veiem a Balaguer.

    ResponElimina
  7. el meu entrenador sempre em recomana,que abans de una cursa faci l'amor i que canvvii de ritme al final del mateix,hi han alguns com el Xavi Ramirez i el Pepe Fuentes que fan sprints i de vegades tenen sorpresa com el Guillem i el Jon.El Lluis porta el mateix entrenador que jo.

    ResponElimina
  8. No quiero dejar la nota negativa, pero creo que tengo más números para no asistir, que lo contrario.

    En principio, al igual que el Pepe, yo también haré Gavá, pero un verdadero objetivo es mejorar mi tiempo en marathón y meterte en mitja trás mitja, no creo que se muy recomendable, hay que seguir el planing, puesto que buscar un par de veces 1h 24' o 1h 26' si sale tienes nuevo record de mitja, pero ese tiempo de paso intermedio en mi marathón no sirve de nada.

    De todas maneras, estoy seguro que nos traeremos un nuevo trofeo por equipos para nuestro club.

    (aunque sabiendo que no estamos "solos", no habría que decir muy anticipado donde vamos a competir)

    enjoy it.

    ResponElimina
  9. Pues vigilar luis y toni,por que entre la rodilla de uno y la espalda del otro,no os aconsejaria mucho hacer el amor.
    Menos atletismo y mas......
    Cambiales el entreno Jaume.
    Un saludo.

    ResponElimina
  10. Hola companys,
    El grup de noies ens estem desanimant de Balaguer perquè sembla que no ha tingut èxit de convocatoria.
    Respecte a les paraules d'en Toni, ara ho entenc tot. Per això treus tan bones marques. Li diré al Jaume que em faci un planing d'aquests i ja em buscaré material de suport.

    ResponElimina
  11. Chico jovial,deportista, sanote... se ofrece como material de soporte!!

    Horario a convenir, presupuesto sin compromiso...

    ResponElimina
  12. Actor de cine,con un patrimonio interesante, se ofrece a hacer planes de entreno con cambios de ritmo incluidos para las feminas.

    ResponElimina
  13. Aguíta!! entre F.Alonso's y G.Clooney's esto es la reencarnación del tomate!!

    ResponElimina
  14. Debido al exito del hilo de la mitja de Balaguer,y al escaso interes por incribirse en la carrera,la junta directiva decide posponer para otro dia la salida a Balaguer.

    ResponElimina
  15. Que sapigueu que jo i en juan i el toni torres no es segu, volem anar a Balaguer no se si encara ni han ganes i tems per apuntarse ok

    ResponElimina
  16. El anonim soc en Miquel clapes, si us quedan ganes i forses craks despres de la mitja de dema ja direu alguna cosa, anims que ens espera un bon dinar i qui sap una copa mes pel club,animeuse les noies molta sort a GAVA.

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.