divendres, 12 de setembre del 2008

CURSA DE LA VALL DEL TENES 11/09/08

Pim,pam,pum.foc, comença unanova temporada atletica pels menbres del club a4 elkm. Els atletes del club ,es vandonar cita a la XXIII edicio de la cursa de la vall del tenes, aquest any es va donarla sortida desde la poblacio de Riells de Fai finalitzan la competicio a Santa Eulalia de Ronçana, concretament al recinte esportiu Pinedes de Castellet, un total de 11 km on la majoria d'ells passaven pels corriols i camins, certificats perl'organitzacio, com camins de mitja montanya. La organitzacio de la carrera va tenirmoltes mancançes, tot s'ha de dir , era totalment gratuita, encara i aixo, no es motiude iniciar la competicio amb practicament una hora de retard, la senyalitzacio delscamins era bastant limitada, etc, etc, de totes maneres no tot es criticable i com alluança direm qu l'entrepa de l'organitzacio era esquisit,acompanyat de unasamarreta commemorativa de la cursa. Els atletes del club, on per cert , dona goig, veure tant dels nostres competin, i sobretot l'esrtrena dels nostres ultilmsfitxatxes, van donar molt que parlar, a nivell de quantitat de gent que aportaven ala carrera i tambe a nivell competitiu. Antonio Membrive acompanyat dels seus escuders , Jordi i Jose Manuel van fer una cursa de menys a mes,el Paco i el Manolovan ser victimas del caos organitzatiu,la Carme i l'Anna han vingut amb el xipcompetitiu que els caracteritza, el Pedro Parra continua la seva evolucio positivafent una cursa molt inteligent anan de menys a mes, el Toni Torres en la seva liniade regularitat que fa constantment gala, finalitzant el 5 de la general, el Toni Flores ha fet una cursa lluitan, per ser primer de la general, al final han faltat forçes i ha sigut el 2º de la general. Com a nota positiva de la jornada, donar labenvinguda i felicitar les noves incorporacions del club, els dos cunyats de la Carme. on aquest servidor es disculpa per no sapiguer els noms, I tambe a l'Eulogio que ha sigut 3 de la general donan a entendre que apart de ser uns grans atletes, son encara millors persones que els ajudara per integrar-se el mes rapid possible al nostre club.

8 comentaris:

  1. Felicitar a todos por vuestra participación, para muchos la primera de la temporada, para otros no, dar la bienvenida a los nuevos compañeros. Felicitar a Toni Flores por su tercer podium de lo que va de mes, dos victorias y este segundo puesto, a Eulogio por su tercer puesto, eso si que es un buen comienzo así como la cuñada de Carme que subio al podium por tercera de la categoria, que también pido disculpas porque no se como se llama.
    Un saludo a todos, y buena temporada.

    ResponElimina
  2. Creo que Carmen tendria que hacer una presentación oficial de su cuñada para que todo el mundo sepa como se llama.
    Sois todos unos campeones.

    ResponElimina
  3. Se llama Encarna Palma, y su marido (hermano de la Carme) Frank Llorente. Creo que la veremos varias veces en el podium.

    ResponElimina
  4. Gracias Luis por hacernos de portavoz de los nuevos fichajes,y ya que se augura una fija de los podiums ,seria interesante que vistiese lo antes posible con la equipacion de las feminas para dar el maximo de publicidad al club.
    La pareja de nuestro inminente fichaje Pep Martinez,esta interesada en fichar por nuestro club y desea saber a quien dirigirse para adquirir la equipacion de las feminas.

    ResponElimina
  5. Los anonimos pueden dejar su nombre, sin problema alguno.

    ResponElimina
  6. Soy yo la anónima!!

    carme

    ResponElimina
  7. Felicidades a los que hicieron pòdium el la Vall del Tenes!La equipación de Encarna ya està en marcha. Haga o no pòdium, estamos contentas de que se haya unido a nosotros como club. Yo tengo el telèfono de Olga, así que en breve me pondré en contacto con ella.
    Saludos.

    ResponElimina
  8. Hola, me presento, soy Encarna Palma (cuñada de Carme). Frank y yo estamos contentos de pertenecer al club. Supongo que tendremos oportunidad de conocernos todos en las diferentes "cursas" que se vayan aconteciendo a lo largo de la temporada (si es que no tenemos antes otra oportunidad). Gracias a Luis, Toni Flores, julia y un par de anónimos por vuestra felicitación, ánimo y confianza. Durante este año queremos disfrutar haciendo el deporte que más nos gusta "correr" y queremos hacerlo con vuestra compañía. Lucharemos por llegar a la meta con la equipación (muy sudada) de A 4 el Km, señal de esfuerzo y satisfacción.
    Un saludo.

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.