dilluns, 3 de setembre del 2012

Cursa de 10 Km de Cervera

Anem escalfant motors i ens arriben nous resultats. 

En Miki Solé i el nostre President, Toni Flores, segueixen amb la seva rivalitat de finals de la  temporada passada, i aquest cap de setmana van anar a córrer un 10 km a Cervera.

En Miki fou finalment tercer, amb un registre de 33'51'' seguit de ben aprop de'n Toni, vuitè amb 34'20''.
En Miki i en Toni, amb els seus respectiu trofeus
Tot i que estem a principis de setembre, a Cervera va fer força fred, la qual cosa va impedir al nostre equip de reportatges a4elkm de fer un reportatge més extens.

5 comentaris:

  1. felicidades a los elites toni&miki son grandes , y este año llenaran las bitrinas de trofeos , miki yo tampoco camio de club por nada del mundo ..

    ResponElimina
  2. Ir con este par de dos en el coche hacia Cervera es todo un espectáculo... Con sus piques sobre quién va a correr más, sus comentarios sobre las féminas que pululan por el mundo,acompañados de soberbias exclamaciones semi verduleras(me hacen sentir un tio más del club, porque dicen auténticas barbaridades que no puedo ni debo confesar aquí).
    Sobre las 8 llegamos al pueblo, pusimos las calles, y entonces sí que empezó el espectáculo de verdad: Es una pasada ver la facilidad con la que corre Micki, que parece que no se cansa. Entonces entiendes lo bien que corren los grandes, y lo mal que llegas a correr tú. Soberbio mi querido Micki. Y Toni, que a pesar de sacarle una década lo mantiene atado bien corto, demostrando que es todo un maestro en el arte de correr. Doy fé que a pesar de los segundos que le sacó Micki, todavía a estas horas debe sentir malestar en el cuello, de tanto girar la cabeza para ver por dónde iba el calvo. Quizás debemos pensar que no las tienes todas contigo, Miguel Ángel?
    Por cierto, una pena no ver el estilismo Marisolero que nos lució el niño con su nueva adquisición de gafas...
    En fin, siete grados de temperatura y unos tiritones que fueron desapareciendo al ver como se calentaba el ambiente entre estos dos grandes.

    ResponElimina
  3. Uy, sí, Micki, que está tu foto con las gaficas.....jaja,qué bueno,nen! Si Tom Cruise las hubiese llevado en Top Gun, otro gallo cantaría... Tus gaficas y una camisica a cuadros en lugar de la chupa negra, y ala, Tom, a pilotar aviones...RISTO, POR FAVOR, DILE ALGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. 3ºen Miki?? ja li agradaria a ell!! cinqué i retallant per alguna vorera.

    ResponElimina
  5. Enhorabona cracks! Unes marques boníssimes per començar la temporada. Sense dubte que són les ulleres del pilot de l'helicòpter del "trueno azul", pels qui se'n recordin...
    Aquesta temporada veig que pinta bé i es veuran grans registres. Per part meva reapareixeré dins d'unes quantes setmanes, doncs m'estic recuperant d'una petita intervenció. Desmenteixo que es tracti d'un canvi de sexe (no em semblava la manera més elegant de pujar a un podi). Seguirem per tant intentant aconseguir quelcom en categoria masculina.
    Una abraçada a tothom i fins ben aviat!!

    ResponElimina

Escriu el comentari o resposta que creguis oportú. Si us plau, pel bon funcionament del bloc, recorda d'escriure al fil que correspongui o utilitza la bústia de suggeriments o "off topic" en cas contrari.